BF3, Icke limited, hur fungerar det med Wake och Back to Karkand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Dec 2008

BF3, Icke limited, hur fungerar det med Wake och Back to Karkand

Tjenare Swecare!

Tänkte bara kolla, har fått BF3 i present och det blev vanliga utan Limited Edition. Hur kommer det fungera för mig när jag spelar på servrar? Blir jag autokickad när maprotation byter till Karkand / Wake eller kan jag inte joina dem alls? Hur blir det isf att spela med kompisar som har limited edition?

Tack för svar!
//2infinity

Dator:[Core i7 3770K @ 4,3ghz][Corsair H80i][Radeon HD7970][Mem12gb1600 Corsair][256gb SSD][1,5tbHDD][OS:Win7Ulti][Byggdes:20130616]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av 2infinity:

Tjenare Swecare!

Tänkte bara kolla, har fått BF3 i present och det blev vanliga utan Limited Edition. Hur kommer det fungera för mig när jag spelar på servrar? Blir jag autokickad när maprotation byter till Karkand / Wake eller kan jag inte joina dem alls? Hur blir det isf att spela med kompisar som har limited edition?

Tack för svar!
//2infinity

Enligt vad jag har läst så får man ändå Back to Karkand med vanliga versionen, så länge man förbokat.

Intel I7 2600k | Sapphire Radeon HD7970 Vapor-X GHz Edition | Silverstone Fortress FT03| ASRock Z77 EXTREME4-M | Samsung 830 256GB | Crucial M4 64GB | Dell U2311H | Sennheiser HD 595 | Netgear Stora NAS + 2x2TB WD Green

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av Marcusk:

Enligt vad jag har läst så får man ändå Back to Karkand med vanliga versionen, så länge man förbokat.

Näee, de bara LE som erbjuder expansionen back to karkand, men däremot kommer expansionen vara tillgällig i origin vad jag hört senare :/, men ingen ide o ha limited edition nu, för de finns inga servrar med expansionsbanorna idag av nån anledning:/

Angående dina vänner så, Ja, du blir kickad när servern byter till expansion kartorna

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Puma25:

Näee, de bara LE som erbjuder expansionen back to karkand, men däremot kommer expansionen vara tillgällig i origin vad jag hört senare :/, men ingen ide o ha limited edition nu, för de finns inga servrar med expansionsbanorna idag av nån anledning:/

Angående dina vänner så, Ja, du blir kickad när servern byter till expansion kartorna

Den har ju inte släppts än, de med LE får ladda ner det gratis när det kommer, men det har ju inte kommit än. Om du då köper det när det kommer som add on till din vanliga edition borde du inte bli kickad, men om du inte köper så lär du bli det.

Intel Core i7 6700K, 32GB RAM, 1TB SSD, GTX 980 Ti

Publicerar biltester på DriverZone.se!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av adsa:

Den har ju inte släppts än, de med LE får ladda ner det gratis när det kommer, men det har ju inte kommit än. Om du då köper det när det kommer som add on till din vanliga edition borde du inte bli kickad, men om du inte köper så lär du bli det.

Precis
Angående släppet? När släpps de? känner mig fan lurad för de här:/ Såg mest framemot Sharqi och karkand...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jan 2005

Jag köpte LE.. och hoppades på att de skulle finnas dom banor man betalt för..

men ICKE.

sjukt dåligt.. köpa nått som inte ens funkar..

WIN7 ultimate 64bit | Intel I7 920 2,66ghz @ 4,3GHz |Nvidia GTX480SLI @ 870/2000| Asus P6T Deluxe | 3 x 2gb ddr3. 1600mhz | 1xSSD 5XSATA = 2936GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rättvik
Registrerad
Feb 2005

DLC dyker upp som ett annat gamemode i battlelog serverbrowsern

Stationär: PC-K62 | i7 930 @ 2.8ghz | TRUE | Gigabyte X58A UD7 | 6 gb | GTX570 | 2x500+2x1000+320 gb | Windows 7
Server: Athlon II X2 240E | Asus M4A78T-E | 8 gb | 320 GB + 8x2TB | FreeBSD
Bärbar: Thinkpad T60 | C1S 1.6 ghz | 2 gb | 40 gb hdd | Archlinux https://www.dropbox.com/referrals/NTEzMjU3MDk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vimmerby
Registrerad
Nov 2003

Det kommer högst troligen bli så att Map-packet släpps för alla senare, och de som har köpt LE för hundra spänn mer får ladda ner det gratis medans de som köpt "vanliga" får köpa DLC för typ en hundring. Så map-packet är inget exlusivt för LE. Det finns ju även nåt som heter "physcihal warfare pack LE" eller liknande med några upplåsta vapen.

Så tror jag det kommer bli iallafall. Hittade detta: http://bf3blog.com/battlefield-3-back-to-karkand/

"I live, I die, I live again!"