Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
--
Registrerad
Dec 2004

Låååånga laddningstider

GLÖM DET. Comodo Internet Security var flaskhalsen.

Ursprungligt inlägg:
Låste upp BF3 lite tidigare med proxy-adress då jag inte kunde hålla mig. Har återställt proxyadressen. Tycker att efter ha installerat Origin och börjat spela BF3 datorn blivit väldigt seg. Och laddningtiderna för kartorna tar alldeles får lång tid. Har inte hunnit klocka än, men det tar uppskattnings ca 2 minuter, ibland kortare. Nån annan som upplever sega laddningtider för kartorna i BF3? Inte alls lika kul nu närt det är så långsamt.

Kör Windows 7 64-bit med 6GB ram och spelet installerat på en mekanisk hårddisk. Värt att notera så tyckte jag betan laddade mycket snabbare.

[AMD 64 Winchester 3500+][Asus A8R-VMP (skitkort!)][Kingmax 4x512MB ram][Hitachi 160G SATA][Sapphire X1950XTX 512MB DDR4 PCIe][Soundblaster X-Fi Platinum][Nesteq NA 4501 450W][Hyundai L90D+ 19]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2009

Jag har samma problem, det tar väldigt lång tid att ladda..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2006

Har samma problem här med, betan startade på några sekunder men i releasen så ska den först ladda i dryga minuten bara i webbläsaren, sen ska det ladda kartan i spelet i säkert 1-2 minuter.

Hoppas på att det var som i BC2 att det enda som behövdes var en ny drivrutin från AMD så halverades laddningstiderna.

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate