Samma användare på olika plattfrom BF3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2009

Tjabba
Har beställt BF3 till ps3, men funderar på att kanske införskaffa det till pc också.
Så Jag undrar om man kan lira på samma account på både ps3 och dator, inte samtidigt då.
Låt säga att jag spelar till rank 5 på ps3. Sen känner jag för att lira lite på pc:n och då fortsätter jag från rank 5, där jag slutade på ps3:n.
Vet någon om detta funkar?

Edit, Råkade trycka enter av misstag så hela rubriken kom ej med

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Denxor:

Tjabba
Har beställt BF3 till ps3, men funderar på att kanske införskaffa det till pc också.
Så Jag undrar om man kan lira på samma account på både ps3 och dator, inte samtidigt då.
Låt säga att jag spelar till rank 5 på ps3. Sen känner jag för att lira lite på pc:n och då fortsätter jag från rank 5, där jag slutade på ps3:n.

Kommer man använda origin på ps3?

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sala
Registrerad
Apr 2003
Skrivet av Denxor:

Tjabba

Jag tvivlar på detta tyvärr. Har gått i exakt samma tankar. Jag tror man har flera "gubbar" på olika plattformar på samma Battlelog-konto. Mina stats från fullversionen på ps3 kommer upp på samma konto som jag lirade PC-betan på.

Asus P8P67 PRO REV B3 | Intel Core i5 2500K 3,3GHz @ 4,5 GHz med Corsair H100i | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X | XFX Core Edition 750W | Fractal Design Arc | Corsair SP2500 högtalare | SteelSeries Siberia v2 Svarta hörlurar | QPad mk-50 & 5k tangentbord & mus | Asus Xonar DGX | Oneplus One 64 gb