Är BF3 Drivisarna dåliga? 285.62 (Blinkande skärm, Film)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Jun 2009

Är BF3 Drivisarna dåliga? 285.62 (Blinkande skärm, Film)

Tjo!

Kör BF3, och gjort sedan i måndags. Men undrar det är så att efter ett tag så börjar skärmen att flimra lite osv, ska försöka ta en filmsnutt eller bilder på det när jag kan.
Jag har 2 stycken GTX 580 och ligger på 87/80 i temp.

Är detta ett känt problem eller är det bara jag?

Här är en film, funkade inte få med det i fraps eller screenshot så fick bli mobil
http://www.youtube.com/watch?v=i-5F6j0vWD4

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Jag kör också på 2st GTX 580 och jag låg första gången på 60 - 80 fps på Ultra och nu kan jag inte komma upp över 18 fps ens på Low.. Så något fel är det ju med deras Drivers annars vet jag inte vad xD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Jun 2009

Är det någon mer som har detta problem med skärm som blinkar? Vet någon ifall nvidia jobbar på det?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Jan 2009

Jag får inte samma blinkade som dig. För mig så kan skärmen blinka till grönt lite ibland efter en tids spelande. Försvinner när man startar om spelet

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Jun 2009

Men det är bara i början och försvinner direkt när jag starta om spelet, så efter 5 minuter börjar det igen, det måste vara drivrutinerna?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Maj 2008

Hade lite grön blinkningar med beta drivers. En annan kille med 570 hade det med nyaste på metro men inte på nån annan bana :/

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2001

Spelade tidigare idag utan problem. Startade spelet förut, allting blinkade. Stängde av Antialliasing under Video, vips så slutade det att blinka.

CPU: Intel Core i7 3770K[3.5Ghz]@stock RAM: 16Gb Corsair Vengeance LP 1600Mhz GPU: 2 x MSI Lightning GTX580 3Gb Extreme Edition@stock
MOBO: ASRock Z68 Extreme7 GEN 3 PSU: Corsair AX 1200W 80+ GOLD SSD: Corsair Force GT 120GB HDD: 2TB Western Digital Caviar Black COOLING: Corsair Hydro H80 CASE: Corsair Graphite 600T White Edition O/S: Windows 7 Ultimate 64-bit [3DMark2011/12007 ]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009

får också grönt flimrande ibland..

Gone, But Not Forgotten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Nico:

Spelade tidigare idag utan problem. Startade spelet förut, allting blinkade. Stängde av Antialliasing under Video, vips så slutade det att blinka.

Okej ska testa det!