Battlefield 3, Vapnet skjuter av sig själv??

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2010

Battlefield 3, Vapnet skjuter av sig själv??

Nu är det så att jag precis kommit hem från jobbet och installerat BF3, so far so good..

Men när jag kommer in i matchen så börjar mitt vapen bara automatiskt stå och pumpa ut bulor! Den vägrar att sluta, sen när man tar upp pistolen affyrar den ett skott, och när man vill ladda om detta så går det inte! Har försökt binda om knapparna och reseta osv osv, problemet kvarstår!

VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER??? Kul att man ska stöta på detta det första som händer!

Kan tillägga att jag gått ut och in olika servers!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jun 2007

uppdaterat drivrutinerna?

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Jun 2009

Har du joystick?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2010

Drivrutiner är uppdaterade och ja jag har joystick, men har inte rört den.. ska prova koppla ur skiten!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Tazur:

Drivrutiner är uppdaterade och ja jag har joystick, men har inte rört den.. ska prova koppla ur skiten!

Gör det, brukar hjälpa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bjärred
Registrerad
Apr 2010

När du har joystick inkopplad är en av knapparna automatiskt bundna till avfyra. Om du har otur kan det vara en switch som alltid är påslagen eller liknande, så koppla ur skiten eller byt keybindings.

i7 2600k | Asus P8P67 PRO | 4x4 Vengeance 1600MHz LP | ASUS 7970 DirectCUII

O2+ODAC->Ultrasone PRO 900

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Maj 2007

Oftast är det gas reglaget som är inkopplat som fire så är den på så skjuter den som hos mig. Bind om den på jet, heli, samt fordon.

Chassi: Fractal R4 white, Intel 2600K, SSD 830 256GB , Asus P8Z68 V-PRO, EVGA GTX980 SC + Arctic Xtreme IV , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G9x, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2010

Tack så mycket för hjälpen! Funkade såklart att koppla ur joysticken.. Jag skäms lite för att jag själv inte orkade tänka så långt