Har ännu inte kommit in på en enda server.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Aug 2006

Har ännu inte kommit in på en enda server.

Förstår inte vad som är felet.
Kvittar vilken server jag tar, först står det Matchmaking... Joining Server... Initializing... Logging in... Connecting... Loading Level... Disconnect.
"You have been disconnected from the server".
Varje gång än så länge. Provat i en timme nu och ännu inte kommit in i spelet någon gång. (Singleplayer funkar)

Finns det något att göra?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
På nätet
Registrerad
Jan 2009

Ladda ner pbsetup och uppdatera spelet.

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Jan 2007
Skrivet av Viper33:

Förstår inte vad som är felet.
Kvittar vilken server jag tar, först står det Matchmaking... Joining Server... Initializing... Logging in... Connecting... Loading Level... Disconnect.
"You have been disconnected from the server".
Varje gång än så länge. Provat i en timme nu och ännu inte kommit in i spelet någon gång. (Singleplayer funkar)

Finns det något att göra?

Jag hade liknande problem, men jag kom in och kunde spela i typ 30 sec, sen disconnect.
Såhär gjorde jag sista gången, är osäker på vilket steg som gjorde susen men nu funkar det iaf.

Avinstallerade spelet helt, installerade om med Origins standard inställningar (innan hade jag valt att installera spel på D: bland annat) samt Punkbuster ibockat.
Uppdaterade Punkbuster med ljungans hjälp http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1053922-om-d...
Funkar!

Hoppas det funkar för dig med.

Desktop:| CPU: Intel i7 2600K | GPU: Asus GTX 1070 Dual |Mobo: Asus P8Z68-V PRO| RAM: 16GB Corsair Vengance |SSD: Corsair Force 3 120GB|HDD: WD Caviar Green 2TB |PSU: be quiet! Pure Power L8 730W |Chassi: Fractal Design Define R4

HTPC:| CPU: Intel i5 3570K | GPU's: 2x Asus GTX 670 SLI |Mobo: ASRock Z77 Extreme4 |RAM: 16GB Corsair |SSD: Samsung 840 240GB