"Limited Edition" Ica Maxi...

Permalänk
Medlem

"Limited Edition" Ica Maxi...

Halloj, köpte nyss bf3 LE på Ica Maxi för 399 spänn till pc. Nu när ja e hemma å glor förtvivlat på fodralet ( oöppnat ) så ser ja inte att det står " Limited Edition" nånstans?! Har ja blivit lurad elr står det inte på fodralet om det e LE elr inte....? Det blir ännu mer förvirrande nu när ja grävt fram Ica:s reklamblad som kom igår, där det står " Battlefield 3 Limited Edition 399 kr, säljstart 27/10"
Ja vågar ju inte heller öppna skiten å kolla om det står nån kod därinne, för då kan ja inte lämna tebax det!
Nån som kan förklara? För annars så får ja knalla ner till Ica imorrn å lämna tebax det å sedan bort till Webhallen för att köpa det där för 50 spänn mer...'
Tack i förväg!

Permalänk
Medlem

Det skall stå under "PC DVD ROM" loggan ifall du får med back to karkand!

och sen under själva Titlen på spelet står det Limited edition

så förmodligen har du inte LE

Permalänk
Moderator
Moderator

Ungefär så här bör den se ut.

Gå tillbaka till ICA och fixa det du betalt för. Gick bara förbi spelet när jag var på ICA Maxi idag själv och tyckte det såg ut som det var riktiga LE där iaf.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Såhär ska den se ut:

edit, pucktvåa :p... edit igen, trea

Permalänk

Står Limited Edition klart och tydligt på min copia iaf!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Vart precis på Elgiganten och köpte limited edition för 350 kronor ganska så värt.

Permalänk
Medlem

Var också nyss inne på Ica MAXI och noterade detta, enligt personalen så har dom beställt Limited Edition och i tron om att det var korrekt produkt dom fått levererat sålt spelet med den produktbeskrivningen. Hurvida det är Limited Edition eller ej kunde han inte svara på alls.

På min kopia som jag fick ifrån GAME.se igår så ser framsidan ut exakt på det viset som bilderna ovan visar.

Någon kanske lurat Ica, eller så lurar Ica sina kunder. Som deras försök att lura kunder genom att köpa upp Euroshopper produkter och märka det med "ICA Basic". Hemskheter!

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk

Media Markt skriver Limited Edition i sitt reklam blad men visar en bild på en vanlig, de tar 299 kr i alla fall i Norrköping. Logiskt sätt borde limited edition kosta 399 kr och vanlig 299 kr.

Men bäst att kolla upp med ICA maxi om jag vore du eller få pengarna tillbaka o köpa den någon annanstans.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Tusen tack för alla snabba och bra svar!