Går inte att binda vare sig tangentbord eller musknappar?!?!

Permalänk
Medlem

Går inte att binda vare sig tangentbord eller musknappar?!?!

Försöker igen... Förra liknande tråden fick jag bara mer eller mindre begåvade inlägg om vilka knappar jag använde för att lira...

Jag kan inte binda några musknappar och endast ett fåtal tangentbords knappar. Någon som delar detta problem eller har förslag på lösning? Tror mig ha läst att betan hade dessa problem speciellt med musen. Jag laddade ned betan för ca 5 min spelande sedan tog jag bort det från disken. Kan det vara pga av det som det inte funkar, att "det ligger" kvar nått från betan och stör?

Jag har testat med G9 och G700 och senaste setpoint, har kollat i Windows så att musen är "frisk", har hjort allt jag kan tänka mig utan resultat.

Är detta ett känt problem, har någon ett tips på vad man kan göra?

Tacksam för begåvade inlägg....

Permalänk
Medlem

Tjena

Innan datan brann ikväll (lägligt..) så lyckades jag binda mus knapparna. Hade samma issue som du.
Var noga med att klicka i exakt den kolumn som du vill editera, mao är det en musknapp som skall ändras så klicka i "mus-kolumnen".

Detta funkade för mig, hoppas det funkar för dig.

Visa signatur

__________________
Dator, ahh en snabb

Permalänk
Medlem

Trisst med en crashande dator just ikväll... har testat det du föreslår. Det e ju skit att det alltid är massiva problem med PC släpp. Var ju samma dynga med black ops, ospelbart för många under lång tid. Hur svårt ska det vara att släppa en produkt som funkar och det efter en Beta... Nåja, lycka till med datorn