behöver hjälp med mitt battlefield3! (fort)

Permalänk
Medlem

behöver hjälp med mitt battlefield3! (fort)

fick mitt Battlefield 3 idag på posten och jag började installera det och det gick bra sen när det var installerat och klart så skulle jag spela och så ville origin logga in på battlelog och det stog att det blev något fel och att jag skulle pröva senare och det gjorde jag och då stog det att jag var tvungen att köpa bf3 för att logga in på battlelog så jag avinstallerade origin och hämtade en ny version och den såg ut som den riktiga (så man kan adda vänner och så men det första jag hade såg ut så här http://imageshack.us/photo/my-images/585/asiurg.png/ )

Efter jag hade ominstallerat Origin så blev det samma sak så jag om installerade bf3 och det funka tror jag men just nu laddar jag hem det ist från Origin

en sak jag undrar är varför när jag loggar in med ett konto så kan jag lägga till vänner och när jag logga in med ett annat konton så kan jag det men det kontot jag har bf3 på är det som jag inte kan lägga till vänner!

någon som jag hjälpa mej med att förstå något ?!

Permalänk
Medlem

Tror att origin är nere stämmer detta ??

Adda vänner och sådant får du kanske vänta med, hade liknande problem i 2142. detta kommer att fixas snart, kan vara överbelastade servers lr liknande.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Fan vad du är duktig på att skriva jätte långa meningar utan några punkter. Blir bara jobbigt och irriterande att läsa.

Men som det står typ överallt på internet just nu är att Origin ligger nere. Kommer väl upp och fungerar som det ska om nån dag eller två, gissar jag på!

Permalänk
Medlem

kanske skulle ta och läsa dom miljoner andra trådar som dykt upp under dagen här på swec om bf3problemen?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av XGin:

fick mitt Battlefield 3 idag på posten och jag började installera det och det gick bra sen när det var installerat och klart så skulle jag spela och så ville origin logga in på battlelog och det stog att det blev något fel och att jag skulle pröva senare och det gjorde jag och då stog det att jag var tvungen att köpa bf3 för att logga in på battlelog så jag avinstallerade origin och hämtade en ny version och den såg ut som den riktiga (så man kan adda vänner och så men det första jag hade såg ut så här http://imageshack.us/photo/my-images/585/asiurg.png/ )

Efter jag hade ominstallerat Origin så blev det samma sak så jag om installerade bf3 och det funka tror jag men just nu laddar jag hem det ist från Origin

en sak jag undrar är varför när jag loggar in med ett konto så kan jag lägga till vänner och när jag logga in med ett annat konton så kan jag det men det kontot jag har bf3 på är det som jag inte kan lägga till vänner!

någon som jag hjälpa mej med att förstå något ?!

Det är nog så att du råkat ut för en bugg som kommer från den tidiga dator-epoken 1950talet då så va det så att en fjäril fastnade på ett kretskort och allt blev kortslutet och sen dess har man kallat det bugg för att en fjäril är en bugg inser du nu att du kanske ska lära dig använda punkt textindelning kommatecken osv man blir väldigt arg när man läser din text. <-- PUNKT

OnT: DETTA PROBLEM KOMMER FIXAS.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Hedersmedlem

* Tråd flyttad fast den borde låsts *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd

Hur vore det om du läser alla andra trådar innan du skapar en ny exakt likadan som de andra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quantin:

Hur vore det om du läser alla andra trådar innan du skapar en ny exakt likadan som de andra?

Jösses. "Registrerad: okt 2011" Han reggade enbart för att skriva detta välformulerade inlägg. Kids vill ha det fixat och vill ha det direkt utan att söka först.

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oggelito:

Jösses. "Registrerad: okt 2011" Han reggade enbart för att skriva detta välformulerade inlägg. Kids vill ha det fixat och vill ha det direkt utan att söka först.

Verkar inte bättre. Läsa det är väl för mycket begärt.