Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2002

teamsuspekt.se BF3 Server

Tänkte göra lite reklam för en BF3 server som ni kan spela på när era andra favoriter är fulla.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/5e5228f5-62...

Grundläggande

• Conquest(Small)

• 16 slot

• Friendly fire = On

• Kill cam = Off

• Ranked

I övrigt så är inställningarna "normala", jag väntar på önskemål från spelare innan jag ändrar någonting. Tanken är att det ska vara en plats där man kan träna 8v8 conquest som förhoppningsvis blir stort i BF3.

Regler

• Fusk är förbjudet

• Chatta på engelska eller svenska

• Var trevlig. Jag repeterar, var trevlig.

• Inga exploits

• Först till kvarn på fordon

• Döda inte dina lagkamrater

• Spawn rape är..... förbjudet

Admins
Väl valda medlemmar ur klanen suspekt kommer vara admins, om du vill att vi ska ändra på något, någon beter sig som en !"#¤%! på servern eller kanske känner att du vill gå med i klanen så tuta in på
#suspekt.se @quakenet alternativt http://www.teamsuspekt.se.

Tack för mig, hoppas några av er väljer att spela på våran server.

[spkt]yoshi-jp

"Jag drömde att jag laddade ner linux" -oniac

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av ZeniX:

För att hitta den föreslår jag att använda namnet i topic, då jag själv ej hittat hur man söker via ip.[spkt]yoshi-jp

Du kan länka till servern via Battlelog om du klickar på den i server browsern. Under den stora gula "Join" knappen finns en länk som du kan posta. På den sidan som det sen länkas till står även alla serverinställningar etc.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2010

Jag vill inte smutsa ned din servertråd, men jag har aldrig förstått varför en del kräver att man ska chatta på antingen engelska eller svenska. Vad spelar det för roll om till exempel ett gäng ryssar kommer in på din server och chattar lite då och då? Kommer du att kicka ut hela högen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2002
Skrivet av .maker:

Vad spelar det för roll om till exempel ett gäng ryssar kommer in på din server och chattar lite då och då? Kommer du att kicka ut hela högen?

Antagligen kommer jag inte märka det eller så är jag inne på servern och ber då dom som skriver på ett annat språk att försöka sig på engelska så vi alla förstår, och kan disskutera tillsammans istället. Men nej jag kommer inte kicka ut hela högen.

"Jag drömde att jag laddade ner linux" -oniac