Permalänk
Medlem

vilken knapp ??

tja. ännu en dum fråga. men här kommer den.

1 hur anväder jag medkit. står med halv hälsa bredvid det och trycker på varenda tangent jag hittar men inget händer ???

2 hur skjuter man smoke med pansarvagnen ?
det står smoke reddy till vänster på skärmen

Visa signatur

\\ Intel® Core i5-2500K Processor Quad Core, 3.3Ghz, 6MB \\Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB Heatspreader \\ EVGA GeForce GTX 780 CLASSIFIED \\ Nätagg Corsair AX760 \\ Moderkort ASUS P8Z68-V PRO/GEN3\\ Bitfenix Raider chassi \\ Mus logitec G500 \\ Hårddisk Samsung 840 pro 256 gig \\ Maxtor 500 gig 7200 rpm \\ Steelseries mekaniskt tangentbord \\ Världens bästa pappa kaffekopp "blue edition" \\

Permalänk
Medlem

1. När du har kastat ut ett medkit så helas du automatiskt(du måste självklart vara ganska nära godpåsen).

2. Det finns alternativa knappar för smoke, oftast högerklick(har inte testat än), kolla annars under keybinding och för respektive fordon.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

tack för medkit svaret.

2. jag har kollat keybindings men inte hittat någon för smoke för tanks

Visa signatur

\\ Intel® Core i5-2500K Processor Quad Core, 3.3Ghz, 6MB \\Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB Heatspreader \\ EVGA GeForce GTX 780 CLASSIFIED \\ Nätagg Corsair AX760 \\ Moderkort ASUS P8Z68-V PRO/GEN3\\ Bitfenix Raider chassi \\ Mus logitec G500 \\ Hårddisk Samsung 840 pro 256 gig \\ Maxtor 500 gig 7200 rpm \\ Steelseries mekaniskt tangentbord \\ Världens bästa pappa kaffekopp "blue edition" \\