Dator krachar eller skärmen blir svart under BF3

Permalänk

Dator krachar eller skärmen blir svart under BF3

Hej, när jag lirar BF3 så händer det då och då att skärmen blir svart och ljudet försvinner. Antar då att spelet har krachat. Har installerat om, uppdaterat grafikkorter via dets hemsida som BF3 bad om. Vad mer behöver jag gör? Ps grafikkortet är GTX 570 om det skulle hjälpa.

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk

Spelade och lyckades på något sätt hitta en grej som gav mig ledtråd. Stod längst ner när spelet krachades, grafikens drivrutiner ...., han inte se det eftersom det försvann. Men jag har uppdaterat det som BF3 bad om, jag kör på normal grafik, vad mer?

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk
Skrivet av Styckaren:

Spelade och lyckades på något sätt hitta en grej som gav mig ledtråd. Stod längst ner när spelet krachades, grafikens drivrutiner ...., han inte se det eftersom det försvann. Men jag har uppdaterat det som BF3 bad om, jag kör på normal grafik, vad mer?

låter som dina drivrutiner till grafikkortet kraschar.. men de gör mina med när jag instalerar senaste.. jag har ett gtx 560 ti SOC..

Permalänk
Medlem

De nyaste drivrutinerna 285.nånting är inte stabila. Kör orginalet från nvidias hemsida istället o stäng ner den där varningsrutan när du joinar en server. har spelat med orginaldrivisarna i 2 dagar nu, funkar utmärkt på min dator.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

Menar du kingcobra från denna sida? http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk eller ps jag har min skiva, kan man inte ladda ner det senaste från den? Ps Jag gjorde detta förr och fick drivrutinen 285. Nu från deras hemsida.

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.