Problem när jag spelar BF3 campaign

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Feb 2011

Problem när jag spelar BF3 campaign

Hallå gott folk, jag har ett problem som börjar bli jävligt störande

Köpte BF3 igår, spelade igenom första och andra banan utan problem (Campaign) sedan nu börjar liksom ibland allt "frysa" dvs att bilden fryser men man hör ljudeffekter och musik i bakgrunden, får tabba ner och starta aktivitetshanteraren för att sedan stänga ner spelet. Händer ungefär 5-10 min in i spelet.

Har sök på google och har försökt med följande;

- Gjort en clean install på mina drivrutiner.
- Stängt av origin overlayen i spelet vilket skulle skapa krascher enligt många.
- Startat om datorn flera gånger (funkade i 30 min efter det, dock EN gång) Sedan hände samma grej igen.
- Testat att köra battlelog med firefox istället för chrome, fungerade inte.

Har säkert gjort något mer, kommer inte ihåg just nu! men ifall någon har en lösning så snälla kom med det, är jävligt frustrerad då jag betalat pengar för ett spel som knappt är spelbart, var samma sak med bfbc2 fast då funkade iallafall campaign läget...

Har inte spelat MP än

Mina specs

Intel Core i5 2500k Sandy Bridge
Corsair XMS3 8GB 1600mhz
Nvidia GTX 460 OC 1GB
MSI P67A-C45

Mycket tacksam för svar

CPU: Intel Core 2500k @ 4.2ghz - Mobo: MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 - GPU: Sparkle Nvidia GTX 460 OC 1GB - Minne: Corsair XMS3 8GB 1600Mhz - HDD: Spinpoint F3 1TB - PSU: 650W - Chassi: Antec Nine Hundred

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2011

Anledningen till ditt PC-problem är att Dice har fokuserat på PC-versionen för att ge PC-spelare en så bra PC-upplevelse som möjligt.