Köpt limited edition, ännu ingen DLC kod

Permalänk
Medlem

Köpt limited edition, ännu ingen DLC kod

Köpte limited edition online @ green man gaming.com i tisdags o har ännu inte fått en "Physical Warfare Pack" kod
Har självklart kollat min email o där finns inget att hitta i inkorgen/skräpkorgen :/

Permalänk

Physical Warfare Pack ingår tyvärr inte när man köper det ifrån gmg utan bara ifrån Origin direkt..

Permalänk
Skrivet av tidsoptimist:

Physical Warfare Pack ingår tyvärr inte när man köper det ifrån gmg utan bara ifrån Origin direkt..

Och även från Webhallen och Gamestop. Dock inte Game.

Permalänk
Medlem

Kan man beställa från greenmangaming nu? och hur fort får man nyckeln?

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Dock så fick man från Offgamers
*Battlefield 3 Russia Extended Edition

Permalänk
Skrivet av tidsoptimist:

Physical Warfare Pack ingår tyvärr inte när man köper det ifrån gmg utan bara ifrån Origin direkt..

Jag har inte fått min PWP code från origins, blir den automatiskt aktiverad då man förbeställde limited edition från dem?

Permalänk
Skrivet av Ljungan11:

Och även från Webhallen och Gamestop. Dock inte Game.

Jupp men var typ bara fysiska kopior som det medfölljde om jag fattade det hela rätt?
Däremot går det att köpa till för ca. 80kr ifrån några olika cdkey-försäljare ex g2play.

Skrivet av lololainen:

Jag har inte fått min PWP code från origins, blir den automatiskt aktiverad då man förbeställde limited edition från dem?

Tror du ska få en kod skickad som du aktiverar via Origin, så har iaf andra fått det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lololainen:

Jag har inte fått min PWP code från origins, blir den automatiskt aktiverad då man förbeställde limited edition från dem?

Tror inte det, jag köpte från Origin några dagar innan och aktivera via proxy. Fick PWP-koden i torsdags på release i mailen.

Permalänk
Skrivet av Ljungan11:

Och även från Webhallen och Gamestop. Dock inte Game.

Jag beställde ifrån Webhallen, jag fick bara skinsen o dogtagsen, Så jag fick inte Physical Warfare Pack

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av filipcombat:

Jag beställde ifrån Webhallen, jag fick bara skinsen o dogtagsen, Så jag fick inte Physical Warfare Pack

tidsoptimist svarade:

Skrivet av tidsoptimist:

Jupp men var typ bara fysiska kopior som det medfölljde om jag fattade det hela rätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Kan man beställa från greenmangaming nu? och hur fort får man nyckeln?

man får det på direkten

Permalänk
Medlem
Skrivet av tidsoptimist:

Physical Warfare Pack ingår tyvärr inte när man köper det ifrån gmg utan bara ifrån Origin direkt..

Amen fan va ghey