[Übernoobfråga] Hur använder man unlocks ?

Permalänk
Medlem

[Übernoobfråga] Hur använder man unlocks ?

OK Här kommer årets dummaste BF3 -fråga: Hur använder man unlocks ?
Jo jag fattar, när man får ett nytt vapen, så kan man välja och sedan använda det vapnet.. Men alla andra unlocks då ?

Jag fick starkare patroner till min hagelbössa. Men allting känns precis likadant som tidigare.
Jag fick nåt märke som handlade om lasersikte till min SVG. Men inte att jag ser nåt lasersikte på min SVG.

Så hur "aktiverar" man en unlock för ett vapen (eller fordon, eller unform) som man fått ?
Jag har kollat runt bland menyerna men hittar inte..

Permalänk
Medlem

Du får gå in på "Loadout"-fliken. Sen kan du välja olika unlocks till dina vapen där för varje klass och fordon. Såhär http://lvlone.com/wp-content/uploads/2011/07/bf3-load-out.jpg

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

custom, o sen under vapnet tex finns det en flik till med saker oxå osv..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Avstängd

jag kollade på dom unlocksen jag har för vissa vapen och dom läggs dit automatiskt

sen kan man ju välja mycket i menyn längst ner
bara att trycka på primär grejorna så får man upp tillval

räkna med dumma frågor när bara 20% av allt står i manualen
fattar inte att inte klåparna på Dice fixade en fullständig manual?
hann dom inte eller räknar dom med att folk ska testa sig fram?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Tack allihopa!