Permalänk
Inaktiv

Battlefield 3 på PS3?

Hej,

Är det någon ide att ge sig in på detta ifall man aldrig har spelat någon FPS på ps3:an tidigare, kommer det ta tid att vänja sig vid detta? är säkert inte lika roligt som på PC, men ja tänkte att jag vill testa detta nu.

Tack

Permalänk

Hyr spelet o testa.

Permalänk
Medlem

Ångrar inte att jag köpte de till ps3, Skönt att spela med kontrollen, sitta i soffan. BF behöver ju inte vara så fast-past som tex COD. Utan man är lite mer bakåtlutat när man spelar detta, så jag tycker de är grymt med ps3an!

Dock kan de vara lite ansträngande att sikta, lite från å till. Men lite övning så vänjer man sig nog

Visa signatur

i7.

Permalänk
Moderator
Moderator

Kommer garanterat att ta tid, frågan är om det känns värt det för just dig.
Har du möjlighet att låna/hyra eller något så kör på det.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Fast låna/hyra går inte. Då detta som alla andra spel som kommer nu kräver OnlinePass. Singleplay fungerar dock, men för multi så måste du köpa det och binda en cdkey till ditt konto.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Inaktiv

Jag har ju inte så mycket till val ändå. Jag som är battlefield's största fan måste köpa detta också, men jag hade dragit ner på spelandet därav sålt datorn, så jag får väl testa det på på ps3:an.

Om det visar sig att det är för svårt så köper jag sådan som man kan koppla mus/tang, har sett att det finns väldigt bra sådana nu, där prestandan är likvärdigt med PC.