BF3 Kraschar sedan webbläsaren och sist datorn

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2010

BF3 Kraschar sedan webbläsaren och sist datorn

Inte helt säker på att tråden ska vara här men det var det bästa stället jag hittade.

Till saken.
Sen jag började spela BF3 har jag haft problem. Ganska stora problem.

Spelade först kampanjen och inga problem fanns då.
(spelade ett antal timmar)

Sen när jag tröttnade lite på det så bestämde jag mig för att lira online.
Då kom första problemet.
Vart kickad av admin. Så det vart att uppdatera PB.
Fungerade inte så värst bra dock. I alla fall inte på Sweclockers server.

Men det fungerade på andra så jag började spela lite andra servrar.

Sen kom det stora problemet.
I spelet helt plötsligt kommer ljudet från slutet på alla BF3 reklam videos lite tyst och sen höjs det och då lägger spelet av.
Tänkte att det bara var att starta om spelet vilket inte fungerade för då sa shockwave upp sig på Chrome och då var det ju bara att uppdatera sidorna så fungerade det. Trodde jag.
Hela chrome krashade då istället och jag provade med Firefox samt IE men samma visa där.
Sen sa flera program upp sig och jag måste starta om datorn.

När jag gjort det fungerar det mellan 5min till 2timmar sen händer samma sak igen.

Men ibland hinner jag inte ens starta spelet innan det kraschar och webbläsaren med det.

Provat klocka ner mina komponenter men samma sak ändå. Provat ominstallera BF3 men samma sak händer ändå.

Har funderingar på om PB kan ha något med saken att göra?
För det fungerade utan problem i kampanj i två dagar till och med var det. Sen när jag spelade online, fick problemen med kickning och uppdaterade PB så började de stora problemen..

Någon som kan hjälpa kanske?

Får för övrigt inga blåskärmar, inga problem med datorn om jag inte spelar BF3 och provat med orginal klock och klockade komponenter.
Även ominstallation av BF3 men ingen hjälp.