Permalänk
Medlem

Köpa Bf3 -nyckel

Om jag vill komma undan så billigt som möjligt just nu (som fattig student), men ändå vill lira bf3, vart ska jag beställa ifrån?

Under normala omständigheter beställer jag alltid ifrån företagen här i Sverige, men den här månaden kom med alldeles för många räkningar =(
Det jag tittat och hittat själv är https://ssl.hitmeister.de/shopping_cart_thankyou.php?id_item=...
Men jag har ingen aning om hur seriöst det företaget är. Men de verkar sälja nycklar och språk kan man välja själv.

Några som har nått tips vart man ska köpa. Billigt och säkert.

Tackar för svar

Edit: Givetvis är det PC som gäller om det inte framgick.

/Poseur

Permalänk

http://www.cjs-cdkeys.com/categories/Steam-Keys/ säljer de billigaste nycklarna på nätet (vad jag vet). De har just nu inga EU nycklar inne av BF3 limited edition, de kommer in imorgon för de som beställt. Annars har du ryska versioner som du lätt kan byta språk på eller vanliga EU versionen av spelet. Du betalar som mest 360 kr för limited edition EU. En bra deal om du frågar mig. Men läs på sidan om just den version du är ute efter är tillgänglig.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mathemoto:

http://www.cjs-cdkeys.com/categories/Steam-Keys/ säljer de billigaste nycklarna på nätet (vad jag vet). De har just nu inga EU nycklar inne av BF3 limited edition, de kommer in imorgon för de som beställt. Annars har du ryska versioner som du lätt kan byta språk på eller vanliga EU versionen av spelet. Du betalar som mest 360 kr för limited edition EU. En bra deal om du frågar mig. Men läs på sidan om just den version du är ute efter är tillgänglig.

Köpte min key på CJS, blev lovad EU-LE key innan release. Sen skjöt dom upp det "everyone will get their key tomorrow" till fredag, då dom skjöt upp det till måndag. På fredagen lyckades jag, efter ett dygn av mailande och tjatande genom deras support-system, få byta till en RU-key (vilket jag egentligen inte ville ha, men vad ska man göra, dom hade mina pengar). Supporten var totalt inkompetent också, frågade efter ordernr när jag nämnde det i meddelandet och var allmänt virriga. Jag har förresten inte fått tillbaka mina 80:- mellanskillnad trots att dom sa att dom skulle skicka över det direkt när jag fick min RU-key. CJS har tagit sig vatten över huvudet och sålt mer än vad dom kan hantera, avråder starkt från att köpa därifrån.

Permalänk
Medlem

Beställde precis på Green man gaming. Gick väldigt bra. Fick en kod så aktiverade jag den på origin bara.

316 kronor blev det.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem

Okej men Vad är skillnaden mellan RU och Eu versionen då? Jag kan inte se någon skillnad. Förutom att man lär byta språk från ryska då.
Får man kod direkt från sidorna eller mailar dom den, hur lång tid tar det. CJS verkade ju inge vidare då. Eller?

Permalänk
Medlem

Köpte från cdkeyhouse för endast 210kr, dock rysk version men med hjälp av en tutorial så fixade jag snabbt det till Engelsk version

http://www.cdkeyhouse.com/video-games/action-fps/buy-cd-key-b...

Visa signatur

CPU: Intel Core 2500k @ 4.2ghz - Mobo: MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 - GPU: Sparkle Nvidia GTX 460 OC 1GB - Minne: Corsair XMS3 8GB 1600Mhz - HDD: Spinpoint F3 1TB - PSU: 650W - Chassi: Antec Nine Hundred

Permalänk
Medlem

Jag köpte på yuplay.ru, kostade cirka 220 kr för limited ed. Var dock på ryska. Är du lite smidig och flitig kan du säga att du fick fel key och få EA supporten att byta din key till en engelsk

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

någon som kan tipsa om ngn bra hemsida där man kan köpa Bf3 limited.. Vill ha cd key direkt inga paket hem eller ngt

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sposckis:

någon som kan tipsa om ngn bra hemsida där man kan köpa Bf3 limited.. Vill ha cd key direkt inga paket hem eller ngt

Du kan ju köpa min, mitt spel fungerar inte

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

nja köper hellre från butik.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Köp en rysk nyckel, fungerar klockrent. Offgamers.com eller någon av de andra förslagen i tråden.

Permalänk
Medlem

Ryska versionen = Battlefield 3 Russian Edition i origins Min kompis har det och jag kan inte låta bli att skratta varje gång jag ser det

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

köppte mitt från cdkeyhouse.com

rysk version, 206kr! sen tar det nåra minuter att få det på engelska istället, men absolut värt dom 300spänn man sparar!

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns redan en tråd i ämnet här så kolla den.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM