Permalänk
Medlem

BF3 Startar ju ALDRIG

Tjaaa. Jag är bara extremt jävla #¤#&!//-arg. Jag är arg.

Hursom. Köpte BF3 på kredit för jag äger inte en krona, går hem, installerar det och hoppar in i Skype med idioterna jag kallar mina vänner.

Installerar på Origin, installerar senaste CCC-drivrutiner, installerar senaste DirectX och kör på min W7-partition fast jag hatar W7 mer än livet självt.

Det Battlelog lyckas åstadkomma är att säga "Startar Battlefield 3" sen får jag välja om jag vill skicka felrapport eller inte )))))))))))))

Googlat lite och fått det fina rådet att jag kanske borde uppdatera grafikdrivrutinerna? Kanonkul! Någon som har haft samma problem? Någon som kan lösa det? Rädda min kväll tack.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Vad har du för dator?

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk

Uppdatera Punkbuster, kör Chrome eller FF och ha senaste versionen. Se till att du installerar plug- in till Battlelog i din webbläsare. Vilken drivare kör du till ditt/dina grafikkort? Vad har du för hårdvara?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fire_Ice:

Vad har du för dator?

Q9400, Radeon 5850, 8 GB 800 MHz, W7 64-bit (Ultimate), Corsair-agg... SSD nån Crucial ^^ sry trodde det stod i sign. Allt är oklockat/fabriksöverklockat så det bör inte vara det imo.

Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Uppdatera Punkbuster, kör Chrome eller FF och ha senaste versionen. Se till att du installerar plug- in till Battlelog i din webbläsare. Vilken drivare kör du till ditt/dina grafikkort? Vad har du för hårdvara?

Ok, plug-inen har jag. Senaste drivaren, googlade 5850 drivers. Ok tankar Chrome och Punkbuster, tankar jag det via deras hemsida? Har inte ens det installerat vad jag vet.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Passar på att fråga med om någon som vet hur man fixar så BF3 ens startar, jag klickar start i Origin sen kommer battlelog upp och när jag joinar en server eller försöker spela SP så står det bara Initialzing eller Joining Game men inget händer.
Har installerat om och massa skit men inget funkar ju ....

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk
Medlem

Jag tycker alla bakom denna release borde ta sitt ansvar iom kollektivt självmord.... Hur kan man släppa något så totalt BETA! Har inte haft en felfri minut än så länge med detta spel jag sett fram emot i år....

Visa signatur

Fraktal R3, Corsair HX 750, Asus P8Z68-PRO, i5 2500k @ 4.8GHz (24/7), H80, 6950 2GB CF @ 890/1536, Corsair SSD 120 GB, WDC 1,5 TB, Samsung 1TB, VENGEANCE 16GB, BenQ 24" LED. Logitech Z-5500, Xonar DS

Permalänk
Skrivet av gcbossen:

Jag tycker alla bakom denna release borde ta sitt ansvar iom kollektivt självmord.... Hur kan man släppa något så totalt BETA! Har inte haft en felfri minut än så länge med detta spel jag sett fram emot i år....

Det är buggigt japp. spelade du BF: BC2 när det kom? BF3 är rena himmelriket om man jämför.

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Skrivet av gcbossen:

Jag tycker alla bakom denna release borde ta sitt ansvar iom kollektivt självmord.... Hur kan man släppa något så totalt BETA! Har inte haft en felfri minut än så länge med detta spel jag sett fram emot i år....

Har du kollat guiderna hur du fixar de?
För mig har de funkat super förutom att man fastnat på connection några gånger men de får man tåla. Visst de är inte super men jag ser de hellre såhär än att vänta på att de skulle släppt de 1 månad senare.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

EA Set the bugs

Permalänk
Medlem

FITTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Installerat om Origin till nån jävla "försläppsversion", installerat nåt äckligt C+ RundistableWindowshomo, installerat nya drivare, klickat i så spelat bara jobbar på kärna 0 och 1, installerat senaste Punkbuster, startat om datorn 10 gånger, slagit sönder tangentbordet OCH INGET GÖR ETT JÄVLA SKIT.

Dold text

*Bara massa svordomar under spoilers. Orkar inte bli bannad.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Har du kollat guiderna hur du fixar de?
För mig har de funkat super förutom att man fastnat på connection några gånger men de får man tåla. Visst de är inte super men jag ser de hellre såhär än att vänta på att de skulle släppt de 1 månad senare.

Feel free att länka en guide, googlat utan framgång. Eller vänta, JAG FICK RÅDET OM ATT UPPDATERA GRAFIKDRIVARNA TAAAACK!!! Men har du en så skulle det förhindra en stroke.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

UPPDATERING!

Nu startar det, det är jävligt kul! Fast det kraschar efter 4 minuter. Jag vill dö.

Med starta menar jag förstås: Skicka felrapport. Skicka felrapport. Skicka felrapport. Försök 4: Aaaah det startar. Men sen får jag som sagt bluescreen. Verkar inte finnas några lösningar. 499 kr senare.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]