BF3 Så sjukt jäkla bra det är!...och än så länge har jag inte börjat med multiplayer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Dec 2002

BF3 Så sjukt jäkla bra det är!...och än så länge har jag inte börjat med multiplayer

Jag måste bara säga efter någon timmes spel, möjligen två timmar kankse. Jäklar vad jag älskar spelet mer och mer. Ljudet är ju otroligt bra och jag vet inte om det är jag som har något fel men det är inga som helst problem för mig att spela spelet utan känsla av hack med min Q6600 4gb ram och ett GTX465. Då spelar jag på Ultra på allt i 1920x1200 och 16x kantutjämning.

Är det fler som spelar på denna upplösning med resten på max utan problem?

Det roliga är också att jag inte börjat spela multiplayer än, lirade en halvtimme som max när betan kom...

Det här är verkligen sjukt kul, fortsätter det så här kommer jag sitta många många timmar med BF3.

Sen en sak till...det vette fasen om det är snyggare än Crysis...om man nu ska snacka om ren grafik. Men jäklar vilken känsla det är i spelet.
Åter igen, jag bara älskar ljudet!

Jo just det, en sak till. Fasen va coolt det var när man kom till flyguppdraget, jag har inte kört någon tank heller än...mumma ska de bli

Nu ska jag försöka sova.

Over and out!

Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra och de kloka så fulla av tvivel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2004

Kan hålla med. Fett bra spel
Du kan säkert spela så MEN det finns inte en möjlighet att det flyter eller att det ens når 20fps med ditt system.

CPU: i7-2600K@4700Mhz GPU: EVGA GTX 980 TI SC+ ACX 2.0+ CPU KYLNING: Corsair Hydro H80i MODERKORT: MSI Z68A-GD80 Skärm: DELL U2713HM Ram: Corsair 1600MHz 16GB PSU: Corsair RM850W Headset: Corsair VOID RGB USB Dolby 7.1 Gaming Headset Ratt: Logitech G27 Mus: Logitech G502 Tangentbord: Razer Lycosa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Dec 2005

Posta detta i huvudtråden? Tycker inte att du behöver lägga upp en ny tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/858747-battl...

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2004
Skrivet av nivv:

Posta detta i huvudtråden? Tycker inte att du behöver lägga upp en ny tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/858747-battl...

Lite svårt för honom att posta i en låst tråd !

CPU: i7-2600K@4700Mhz GPU: EVGA GTX 980 TI SC+ ACX 2.0+ CPU KYLNING: Corsair Hydro H80i MODERKORT: MSI Z68A-GD80 Skärm: DELL U2713HM Ram: Corsair 1600MHz 16GB PSU: Corsair RM850W Headset: Corsair VOID RGB USB Dolby 7.1 Gaming Headset Ratt: Logitech G27 Mus: Logitech G502 Tangentbord: Razer Lycosa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Dec 2005
Skrivet av DunderHoken:

Lite svårt för honom att posta i en låst tråd !

Touché! Onödig tråd i vilket fall.

OnT: Jag gillar också spelet jätte, jätte, jättemycket!

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jan 2011

Somsagt, ljudet är bland det bästa<3

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Inet Fri Frakt
Asus Xonar Essence STX | Yamaha HS50M | AKG K702

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
瑞典
Registrerad
Aug 2004
Skrivet av blade80:

jag vet inte om det är jag som har något fel men det är inga som helst problem för mig att spela spelet utan känsla av hack med min Q6600 4gb ram och ett GTX465. Då spelar jag på Ultra på allt i 1920x1200 och 16x kantutjämning.

Sen en sak till...det vette fasen om det är snyggare än Crysis...om man nu ska snacka om ren grafik. Men jäklar vilken känsla det är i spelet.
Åter igen, jag bara älskar ljudet!

Något är nog inte helt rätt, nej..

After Chuck Norris visited The Virgin Islands, they are just known as The Islands.