Permalänk
Medlem
Skrivet av bingobelle:

Kan inte annat än hålla med till hundra procent. Om man hade tålt ett eller 2 skott till så hade spelet varit betydligt roligare. HC måste vara hemskt. Är inte kul när folk ligger och gömmer sig bara för att man dör lätt. Att man inte tål ngt gynnar bara de som har dåliga reflexer och dåligt aim som ligger och trycker i ngt campar hål med rand i byxan.

wep dmg är beror ju på serverns inställningar, vissa servers tål man bra mycket mer

Visa signatur

2600K -NH-D14 -Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB -ASUS P8Z68-V PRO - ASUS GeForce GTX 580DirectCU II + MSI GTX 580 - Corsair Obsidian 650D - Corsair AX 850W - Intel SSD 320 120GB
"Computers are a lot like aircondition - Doesnt really work with windows open"

Permalänk
Medlem

hmm jag tycker det känns aningen obalanserat och som vilda västern jämfört med bad company 2 där det var bra mkt lättare att skapa sig en uppfattning om vad som pågick... annars så flyter det riktigt fint och vapenkänslan är hundra ggr bättre... skulle dock vilja ha sköldar eller nånting så att det blir svårare att försvara trånga passager, camping är så mkt lättare nu än i bc2 när man tål mindre och har prone.

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Går väl inte att göra så i BF3? Har för mig att man lixom "sitter fast" i väntan på fler spelare.

Okej, då var det värre :/

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Medlem

Körde Metro Conquest igår..måste va dummaste kartan i världshistorien. Är helt omöjligt att ta sig upp för rulltrappan när halva motståndarlaget står å spammar RPG ner på alla som kommer. Sjukt irriterande.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Körde Metro Conquest igår..måste va dummaste kartan i världshistorien. Är helt omöjligt att ta sig upp för rulltrappan när halva motståndarlaget står å spammar RPG ner på alla som kommer. Sjukt irriterande.

Jag tycker den passagen är ruskigt jävla kul(även som attackerare) för att det blir sånt röj. Det smäller hela jäkla tiden. Det visar ju att vissa gillar den medans vissa gillar andra banor. Den är inte dålig, du gillar bara annat.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av lektroo:

Jag tycker den passagen är ruskigt jävla kul(även som attackerare) för att det blir sånt röj. Det smäller hela jäkla tiden. Det visar ju att vissa gillar den medans vissa gillar andra banor. Den är inte dålig, du gillar bara annat.

Det är ju nästan omöjligt för det laget som inte har trappan att vinna. Vad är det för kul me de?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Körde Metro Conquest igår..måste va dummaste kartan i världshistorien. Är helt omöjligt att ta sig upp för rulltrappan när halva motståndarlaget står å spammar RPG ner på alla som kommer. Sjukt irriterande.

Kartan i sig är inte så dum men att det är tillåtet att ha en RPG på den banan är åt skogen dumt. Det hade redan varit svårt med "vanliga" vapen och handgranater då flaskhalsen kvarstår.
Provade spela med färre spelare än 64 och då var det inte lika "korkat".

Nej, jag undviker gärna den banan om jag kan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Det är ju nästan omöjligt för det laget som inte har trappan att vinna. Vad är det för kul me de?

Nja, man får ta många förluster men trappan går definitvt att ta. Desto sötare smakar dessutom vinsten.
Jag kanske bara är en sån som gillar motstånd.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av lektroo:

Nja, man får ta många förluster men trappan går definitvt att ta. Desto sötare smakar dessutom vinsten.
Jag kanske bara är en sån som gillar motstånd.

inte så kul att sluta banan med 2/20 i k/d

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk

Tycker tvärtom, spelet har växt i mina ögon.
Första dagen spelade jag lite men blev uttråkad efter ett litet tag och stängde av. Andra dagen började jag spela Campaign och tänkte verkligen först "Vilken jävla skit, är ju som CoD!" och blev lite sur, spelade dock vidare och tyckte det blev roligare och roligare och fattade grejer till slut. Nu tycker jag spelet är skitkul, ett av de allra bästa spelen jag spelat. Speciellt Campaign läget är riktigt grymt, bra historia.

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Skrivet av Gely:

Vart hittar du PCW? Vad är reglerna för en pcw och etc? Någon som kan informera mig om detta?

OT: Själv tycker jag att spelet är bra! Men visst är det jobbigt med lagget på vissa banor och ljuset. Men såg en tråd idag som tog upp lite om hur man fixade det problemet. Dock har jag inte testat det själv än eftersom jag är fortfarande på jobbet.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654... (Ps. Man måste vara inloggad på sitt origin konto för att se tråden. Så logga in på ditt konto innan du klickar på länken, eller logga in via länken om ni vågar Ds.)

Skulle kunna kopiera allt personen skrev om jag visste hur man använder spoiler fliks funktionen...

PCW, gå in på IRC och slå in:

#bf3.wars
#bf3.pcw
#sweden.bf3
#esl.bf3

Där , kan du hitta PCWer. Regler kommer att komma när ESL opening cup är avklarad.

Spolier =

[spoiler]TEXT[/spoiler ] ( utan mellanslag )

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk

Herregud vad alla ska klaga på allt och alla speciellt på BF3, DET ÄR BARA ETT SPEL! Försök att njuta av det istället för att bara klaga och leta efter allt negativt, försök att titta på det positiva med spelet annars blir det aldrig kul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

inte så kul att sluta banan med 2/20 i k/d

Nej nej nej... usch

Permalänk

Känner samma har, går inte vara så taktiskt på detta spel. Körde t.ex. metro och spawnade på hemma basen, dog 1 sek efter. Gick inte göra ett skit.

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk
Medlem

Kör idag igen, Metro, Hard Core, 64 spelare...aktiv speltid =60 sekunder, resten av tiden väntar man på att spawna å dö igen.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av lektroo:

Jag tycker den passagen är ruskigt jävla kul(även som attackerare) för att det blir sånt röj. Det smäller hela jäkla tiden. Det visar ju att vissa gillar den medans vissa gillar andra banor. Den är inte dålig, du gillar bara annat.

Oavsett vad man tycker om extremt granat- och RPG-spam, och extremt intensiv action, så kvarstår faktum (finns inte mycket motstrid här) att banan är obalanserad, och därmed (i mina ögon) dålig.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk

Tycker inte BF3 var någon höjdare nu när det är över. Buggigt, kort och trista banor. Hur kan man gå ner sig så mycket från 2? Synd att det inte går att sälja eftersom det är låst till ett konto. COD 2 är ju till och med bättre. Bra mycket längre samt variation på banor. Springa runt i mörka små hus, blä...

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem

Kommer nog spela vidare och se hur mkt dom fixar i kommande Patchar. Är iaf nästan ingen rubber banding längre, vilket är skönt. Har alltid spelat battlefield ända sen BF2, sen var det BC2 och nu BF3. Men är rejält sugen på att ge COD en chans och MW3 ser riktigt trevligt ut faktiskt. Det ena behöver ifs inte utesluta det andra. Ska ja spela med ett gäng vänner blir det nog BF3, köra solo mot random människor tror ja faktiskt MW3 kommer vara roligare.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk

Jag har inte hunnit spela så värst mycket än, jag får Game got disconnected () efter 1-2 rundor och det är sjukt störande.

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |