Planerade Battlefield 3 spelare sökes till squad(s).

Permalänk

Planerade Battlefield 3 spelare sökes till squad(s).

Hejsan Sweclockare!

Jag och en kompis sitter i situationen att vi älskar att lira men han har barn och jag har en krävande flickvän. Båda får självklart lira men det behöver vara av den planerade formen, t.ex. varje tisdag och torsdag kl 20-24. Hur mycket som liras beror på hur folk kan spela och vad som kan planeras.

Är det någon som sitter i samma situation?! Hör av er isåfall.

Permalänk

själv kör jag i princip bara på helgerna pga jobb, kan ju alltid lägga till om de passar, chronicgriefer

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Skrivet av barbafarsan:

själv kör jag i princip bara på helgerna pga jobb, kan ju alltid lägga till om de passar, chronicgriefer

Det är bra. Vi köra oxå helger. Jag heter Baronessan och han LtAxl

Permalänk
Medlem

Även om mina förutsättningar inte är riktigt likadan (har möjligheten att spela ganska "spontant"), så är jag självklart på. Majbrasan på Origin, säg en dag och tid så syns vi. Nog för att det där tidigare var mer av ett.. uttryck.. så, kan inte det vara en idé? Att planera något här, i tråden?

Permalänk

När jag spelar spontant är det generellt mellan 19-23. Har ni några förslag på dagar och tid? jag tycker tisdag torsdag söndag är bra dagar att lira på.

Permalänk

jag funderar på att börja iaf )) letar en billig limited editoin key

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på.
Hinner mest lira på helgerna (fredag & lördag kväll) sitter väl uppe från 20.00 till 01.00-02.00.
Ni kan lägga till mig på origin/battlelog om det verkar intressant. Heter samma som här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cassius666:

När jag spelar spontant är det generellt mellan 19-23. Har ni några förslag på dagar och tid? jag tycker tisdag torsdag söndag är bra dagar att lira på.

Är ganska sugen på att lira, har liknande situation som dig Cassius666, men de dagarna låter passande, du kan lägga till mig om du känner för det, Rosslan heter jag på Origin

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Jag är på! Jag spelar ganska spontant men jag hänger gärna på om jag ser att ni är online samtidigt.

Namn: Utopolitan

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

Kommande söndag?

Permalänk

Tjena är rätt ny här på swec. Hinner/orkar nästan bara lira på helgerna. Letar också lite efter folk att lira med när tid finns. Adda mig gärna sparven80