Problem med AMD drivrutiner

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Umeå
Registrerad
Feb 2009

Problem med AMD drivrutiner

Hej alla sweclockers.

För en vecka sen så autouppdaterade mina AMD drivrutiner till mitt HD6950 kort. Men efter installationen har jag fått helt slumpmässiga crashar och jag får upp en varningsruta som säger "Drivrutinerna svarade inte så de har återställts". Efter samma sak hänt flera gånger om dagen så bestämde jag mig för att installera om drivrutinerna. Så jag avinstallerade drivrutinerna och använde sedan efter omstart driversweeper. När detta var klart så försökte jag installera om drivrutinerna. Allt verkade gå felfritt och när installationen var klar så startade jag om datorn igen. När jag kommer in i windows efter omstarten så crashar drivrutinerna gång på gång. Jag kan inte installera om drivrutinerna igen eftersom det bara leder till att en ruta dyker upp och påpekar att det blivit något fel med installationen.

Någon som vet vad som kan vara fel?

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds