Uppdatering av origin.. vafan är origin?

Permalänk

Uppdatering av origin.. vafan är origin?

För att spela det här spelet krävs origin antar jag? När jag försöker installera står den på 0% "uppdatering av origin-nedladdning".
Är det ett vanligt problem att man fastnar här? Finns det något att göra åt det eller är det bara glömma spelet?

edit: att installera det manuellt verkar inte fungera heller. Vad behöver jag egetligen det här programmet till?

Permalänk
Skrivet av vadå cpu?:

För att spela det här spelet krävs origin antar jag? När jag försöker installera står den på 0% "uppdatering av origin-nedladdning".
Är det ett vanligt problem att man fastnar här? Finns det något att göra åt det eller är det bara glömma spelet?

edit: att installera det manuellt verkar inte fungera heller. Vad behöver jag egetligen det här programmet till?

tyvärr så är kräver BF3 Origin för att köras. Om har har fler än en partition, prova att installera Origin där.

Visa signatur

ASUS RAMPAGE III EXTREME | Intel i7 930 @ 4Ghz | CORSAIR 6GB 1866mhz | XFX HD 5970 2GB @ 900Mhz & 1180Mhz 1.2v | Crucial SSD C300 64GB | WD 500GB | M-AUDIO C-600 AVID | Corsair TX 850W