Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2011

Mindre hoppande vapen

Hej har börjat köra bf3 har kört cod mw2 och däg behöver man inte sikta så mycket eller det är enkelt nu kommer man till bf3 med det som vana nu frågar jag efter ett vapen som inte hoppar lika mycket dom andra jao.

<3 <3

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2008

Vad I hela he...

Intel i7 7700K@100mhz över stock för fan vad varmt det blir av någon mystisk anledning. 16gb 2666mhz ddr4. Palit GTX1080. 3x Samsung 850 EVO m.2 500gb. Ett 10 år gammalt chassi från okänt märke!
Asus ROG Swift PG279Q.
Bower & Wilkins P7. Audioquest Nightowl. Devon PMA50. Audioquest Dragonfly Black.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Maj 2008
Skrivet av Krimsarn:

Vad I hela he...

what he said

Felet är nog att du kör full auto, bursta 5-6 skott i följd så får man högt accuracy utan nån kick.

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trosa
Registrerad
Apr 2009

Bf3 är inte cod så enkelt är det

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
skåne
Registrerad
Jan 2009

grip och supressor brukar eliminera ganska mycket recoil, testa det !

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tyresö
Registrerad
Mar 2006

Suck !
a) Allt för många liknar Bam Bam...
b) snälla ni, sluta spela, börja plugga.
(rent allmänt vill jag påstå att vissa verkligen behöver det.)

Thomas.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Pålsboda
Registrerad
Jan 2002

Lär dig sikta och kör short bursts, lär om gör rätt!

Fractal Design Node 304, i5 4690K@4.3ghz, Gigabyte Windforce OCx2 GTX 1070, Crucial DDR3 1600mhz 16GB, OCZ ARC 100 256GB SSD, WD Black 1TB, MSI z97i AC mIXT. Audient ID14, EVENT 20/20 BAS. Asus ROG Swift PG348Q. Asus ZenBook UX32LN, MacBook PRO Retina 2015

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Feb 2004

Hört talas om . och , ?

Intel Core i5-4670K - MSI Z87 MPOWER - Crucial DDR3 BallistiX Elite 16GB - EVGA 780Ti ACX Cooler - Corsair Force GT 120GB SSD - ASUS Xonar Essence STX - Corsair AX850W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av tal666:

Suck !
a) Allt för många liknar Bam Bam...
b) snälla ni, sluta spela, börja plugga.
(rent allmänt vill jag påstå att vissa verkligen behöver det.)

+1

Antec Performance One P280 | Asus P9X79 Deluxe | Intel Core i7 3930K | Corsair Hydro H100+Akasa Apache AK-FN058 | Corsair Vengeance 8x8GB 1866Mhz (40GB RAMdisk)| Gainward GeForce GTX 580 Phantom3 3GB | OCZ SSD Vertex3 Max IOPS 240GB | OCZ ZX 850W | Samsung 27" @ 1920*1080*60

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Väx upp o bli stor o stark, så du orkar hålla fast bössan eller använd kniv, även singelskottvapen kan hoppa lite
Det här är ju en klassisk video där de intet ont anande offren får prova en bössa för riktiga jägare, tur att den inte skjuter automateld

Phenom 2 960T (körs x6) med passivt Ninja på Asus Crosshair 4 Asus 4850 och en väldig massa masslagring.Passiv kyld Northq nätdel 450W Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, väldigt tyst, oftast passivt. Datorljud 2kanal: ljudkort/dsp Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop och mätmikrofon.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av ginga:

Hej har börjat köra bf3 har kört cod mw2 och däg behöver man inte sikta så mycket eller det är enkelt nu kommer man till bf3 med det som vana nu frågar jag efter ett vapen som inte hoppar lika mycket dom andra jao.

<3 <3

Vapnen "hoppar" redan för lite. Det går mer eller mindre att "hålla in" och samtidigt döda på långt håll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Dec 2009

Grabben, håll ut några dagar tills MW3 kommer ut

Mobiltelefon: iPhone 6S Plus 32GB
Bildskärm: Dell Ultrasharp 30" 2560x1600
Datorsystem: Intel Core i7 4790K @ 4.0GHz - AMD Radeon R9 290x 4GB OC - Asus Maximus VI Gene - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimtar - Corsair VOID Wireless

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jan 2007
Skrivet av Krimsarn:

Vad I hela he...

"Hoppar"? Seriöst..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2011

hur tror ni google translate fungerar på det där?

G751JY
16G RAM : i7 4710HQ : GTX980m 4G : 100HZ + GSYNC IPS PANEL

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Mar 2008

Less jumping weapons

Hi, has begun running bf3 run COD MW2 and today is no need to aim for as much or as it is simple now you come to bf3 with that habit now I ask for a weapon that does not jump as much the other Jao.

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2011

Jag pluggar mycket varje dag typ 3 timmar så ba va tyst jao. Skillnaden mellan bf3 och mw3 är bf3 har sjukt mkt noobtubes och p12 som skriker och geeks Medans mw3 har spelare som spelar lite då och då. Inga mot kommentar behövs för ja har alltid rätt. Och nej jag har inte tagigt fel på spelen för jag har alltid rätt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av mrqaffe:

Väx upp o bli stor o stark, så du orkar hålla fast bössan eller använd kniv, även singelskottvapen kan hoppa lite
Det här är ju en klassisk video där de intet ont anande offren får prova en bössa för riktiga jägare, tur att den inte skjuter automateld
http://www.youtube.com/watch?v=6YWqkX8ZLDI&feature=related

Gillar hur man hör att han lyckas "ladda om" innan vapnet faller till marken lol

| Mobo: Z170 Pro Gaming | CPU: i5-6600K @ 4.2GHz med Antec Kühler H2O 920 | RAM: 16GB @ 3000MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Core 2500 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av ginga:

Jag pluggar mycket varje dag typ 3 timmar så ba va tyst jao. Skillnaden mellan bf3 och mw3 är bf3 har sjukt mkt noobtubes och p12 som skriker och geeks Medans mw3 har spelare som spelar lite då och då. Inga mot kommentar behövs för ja har alltid rätt. Och nej jag har inte tagigt fel på spelen för jag har alltid rätt

Som sagt, du kanske ska testa att gå till det där stället... Skola hette det tror jag.

| Mobo: Z170 Pro Gaming | CPU: i5-6600K @ 4.2GHz med Antec Kühler H2O 920 | RAM: 16GB @ 3000MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Core 2500 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av znirreoc:

grip och supressor brukar eliminera ganska mycket recoil, testa det !

Tack du har iallfall växt upp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Eott:

Vapnen "hoppar" redan för lite. Det går mer eller mindre att "hålla in" och samtidigt döda på långt håll.

Cod ja Bd nej

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dublin Ireland
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av mrqaffe:

http://www.youtube.com/watch?v=6YWqkX8ZLDI&feature=related

Älskar när vikingen kommer i slutet och visar hur man skjuter ett gevär

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jun 2007

rekyl kallas det när vapnet "hoppar"...så nu har du lärt dig ett nytt ord Jao. som sagt detta är inte mw2, men ta och fixa grip eller bipod, supressor mm för det försvinner inte helt då detta ska vara lite mera realism än cod..nu var man snäll, för på ditt uppförande kan misstolkas till omogenhet.

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Andyah:

rekyl kallas det när vapnet "hoppar"...så nu har du lärt dig ett nytt ord Jao. som sagt detta är inte mw2, men ta och fixa grip eller bipod, supressor mm för det försvinner inte helt då detta ska vara lite mera realism än cod..nu var man snäll, för på ditt uppförande kan misstolkas till omogenhet.

Tack för svaret!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av ginga:

Driver du med oss?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Aug 2010

*sniff* tror jag känner lukten av ett troll någonstans

Dator : MSI GTX970 | i5 7600k @stock | MSI GAMING M3 Z270 |
| hx750w | Fractal Design Define S | 3000mhz 2x8gb RAM |
| Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bålsta
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av beyorn:

Driver du med oss?

haha, ja!
Jag skulle vilja bekriva den här personen som aspackad/still going with the beer eller någon som är riktigt vilsen, alldeles för få närvaro timmar i skolan.

TS:
Formulera om din fråga och formulera rätt!

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vancouver, BC
Registrerad
Jul 2009

Obvious troll is obvious...

H440 | Asus Z170-A | i5 6600K | EK XLC Predator 240 | 16GB 3000 | GTX 1080 | SSD 1.2TB | G2 750W | PG279Q | Vive

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Mar 2010

trolllololololololoolllllololll

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finspång
Registrerad
Jul 2010

Vad är frågan?

Skrivet av Krimsarn:

Vad I hela he...

Säger det samma...

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|
Särskrivningar, felskrivningar och diverse grammatikfel kommer finnas i min text.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finspång
Registrerad
Okt 2010

Gillar att han säger att alla använder tube i bf3 och typ ingen i cod, i mw2 är fan tube det enda som existerar.

Chassi: Antec P280 Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD, 2TB WD Black CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W Brännare: Samsung 22X Surfplatta: iPad 16gb Wifi Mobil: Samsung Galaxy S6 Edge
P280 Crossfire Citera för svar