[CLWN] SWE HC Conquest [CLOWN] Banned from this server

Permalänk
Avstängd

[CLWN] SWE HC Conquest [CLOWN] Banned from this server

Okej är det någon som brukar spela på den servern? Helt plötsligt blev jag bannad utan anledning.Nu vet jag inte hur BF3 servers fungerar men man brukar få en anledning varför men det fick jag inte!Låg först och har inte sagt ett ord så jag blev lite förvånad!

Är det någon fler som blivit utsparkad utan anledning? Mest nyfiken om fler blivit bannad från den servern

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem

Vissa servrar bannar folk som använder rpg-vapen mot infanteri ist för mot fordon.

Kanske döda du för många med rpg-vapen?

Permalänk
Avstängd

Nope
var inte infanterist vid tillfället på den servern.Var Assult
Sen förstår jag inte varför man inte får använda vapnen hur man vill men men.

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem

Då ägde du nog någon admin som inte gilla det. Har varit med om tjuriga admins som bannar en bara för att man krossar det laget som de är med i. Tråkigt men sant.

Permalänk
Medlem

Du sköt antagligen en serveradministratör utan självdistans en gång för mycket.

Permalänk
Medlem

En del servers är fruktansvärt dålig, fega folk som byter till det vinnande laget hela tiden och på så sätt får bättre stats, sorgliga folk.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

Okej men jag har aldrig bytt lag i varken BFBC2 eller BF3! Jag bryr mig inte om stats då jag ändå har för lite tid över för att spela

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.