instalations problem av bf3

Permalänk
Medlem

instalations problem av bf3

tjenare.
jag och några vänner tog bussen till torp och köppte bf3 för några dagar sen.

sätter in skivan i dator kommer autorun upp. trycker på run autorun exe när jag tryckt kommer en ruta där jag ska välja språk trycker på next
då kommer en bf3 bild upp, trycker på install då startas origin sen kommer en liten ruta upp där det står som rubrik origin - aktivera battlefield 3

och mitt i rutan är det en grej som snurrar i två sekunder sen försvinner den och rutan blir vit. det enda jag kan välja är krysset då står det att jag måste aktivera produktnyckel för att fortsätta instalationen. men hur fan sk jag skriva in den när rutan e vit.

längre än så kommer jag inte. undrar om det är någon med samma problem nån som vet hur jag ska lösa det. för det är jävligt frustrerande när det funkar för mina kompisar.

tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Hade samma problem i början. Prova bara att starta om Origin så funka det för mig!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MjGroggy:

Hade samma problem i början. Prova bara att starta om Origin så funka det för mig!

har testat detta så många gånger

testar instalera det flera gånger om dan men ingen skillnad. hur många gånger försökte du innan det gick?