Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Okt 2011

Vad beror detta felmeddelande på?

Har DICE gjort något dom senaste 12 timmarna? Spelade senast Battlefield inatt, och nu skulle jag köra igång det igen, men får bara felmeddelanden.

För det första har de flesta av servrarna på Favourites försvunnit, hittar inte ens Sweclockers server på en sökning? När jag ska starta upp nån server så kommer ett av följande två felmeddelanden upp, har provat på flera olika servrar:

"An error was reported from the EA backend" eller "Game could not login to EA Online backend"

Vad beror detta på? Har reparerat min installation utan att det gick att spelet upp som vanligt efteråt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen
Registrerad
Apr 2004

Dem har haft en maintenance, kan vara att dem inte fått upp systemet än.

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Grebbestad
Registrerad
Sep 2010

Någon som vet hur lång tid det kan ta? Eller när dom började?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jul 2005

Det skulle vara klart klockan 12. Intressant att man ser folk som är inne och spelar enligt serverlistorna. Fungerar det för andra, men inte för oss?

Intel Core i5 750 @ 2,67 Ghz | Gigabyte P55A-UD4 | Corsair 4GB DDR3 1600@1600 MHz | Sapphire Radeon HD5850 1GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | Windows 7 Professional

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen
Registrerad
Apr 2004

Såg nu på battlelogen att dem lagt upp;

Be advised: We are seeing connectivity issues to the PC, PS3 and Xbox 360 back-end systems. DICE and EA are working on resolving the problem.

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!