Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Flygplan fastnar i himmeln?

Har googlat för att se om det här problemet har diskuterats någonstans men kan inte hitta det. Framförallt händer det på Noshahr där man inte kan flyga högre än typ 400 innan planet fastnar. Likadant om man kör lite ut åt sidan. Jag köper helt och hållet grejen med att man är utanför spelzonen och att man har 10sekunder på sig att återvända, men det här verkar vara mer av en bug då man blir en "sitting duck" att bara skjuta ner.

It's not in the numbers, or in the statistics itself. It's in the method by which the numbers were collected.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av Trullatroll:

Har googlat för att se om det här problemet har diskuterats någonstans men kan inte hitta det. Framförallt händer det på Noshahr där man inte kan flyga högre än typ 400 innan planet fastnar. Likadant om man kör lite ut åt sidan. Jag köper helt och hållet grejen med att man är utanför spelzonen och att man har 10sekunder på sig att återvända, men det här verkar vara mer av en bug då man blir en "sitting duck" att bara skjuta ner.

Samma på operation firestorm, fast nog tycker jag att man kommer relativt högt upp ändå. Troligen samma höjd på alla banor skulle jag tro.

[Intel i5 2500K][Corsair 1600 Mhz][EVGA GTX 780][Corsair TX750][WD Black 750GB][Intel 510 SSD 128GB][Lian Li PCV-1020A][ASUS PB278Q]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Det jag inte fattar är om det är meningen att man ska fastna eller om det är en bug. Jag tycker det verkar vara så olika och bero på server, men jag är liksom inte säker.

It's not in the numbers, or in the statistics itself. It's in the method by which the numbers were collected.