Vad är det värsta som hänt dig under en BF3 match?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2004

Vad är det värsta som hänt dig under en BF3 match?

Till skillnad från http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1056191-vad-... så tänkte jag mer på dåliga gameplaymoments och inte tekniska saker eller game design.

Ens teammedlemmar skjuter helt random med granatkastaren på husen i Seine Crossing så man dör av debris Teamkill ftl. Dog säkert minst 5 gånger igår under en match p.g.a detta.

[Intel 6700K @ 4500MHz]--[MSI Core Frozr L]--[MSI Z170 Gaming M5]--[Corsair 16GB 2666MHz DDR4]--[MSI 1080Ti Gaming X @ 2038/12006MHz]--[EVGA Supernova G2 850W]--[Fractal Design Define S]--[Windows 10 x64]--[Acer XB270HU]--[Corsair Strafe RGB MX Silent]--[Mionix Naos 7000]--[HyperX Cloud II]--[Creative Gigaworks T20]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2002

Det enda som retar upp mig ordentligt är när hava laget ligger och snajpar medans man själv frenetiskt rushar in knäpper några gubbar men till vilken nytta. Borde vara instant kastrering på snajpers i attackerande rush-lag.

Friskyttarna.eu - Min Twitch
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Dec 2009

Har ingen specifik händelse jag kan komma på nu. Men t.ex de gånger då absolut ingenting stämmer, jag springer runt och dör 10 gånger i rad och lyckas inte med nånting. Det händer ibland. Man får den där känslan att "fan det går inte att döda en enda gubbe"

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jul 2004

Att all min Hud försvan, såg inget, såg inte enns vem som var vem längre o.s.v, ja inte enns menyerna dök upp... Tja blev Alt F4.

Speldator: SB i7-2600k @ 4,5Ghz P8Z68-V Pro, 16GB DDR3, GTX1070
Server 1: SB 2500k, MZI -P67GD55, 32GB DDR3, Corsair MX 240GB SSD
Tablet: Surface Pro, Konsoler: PS2/3/4, Xbox 1/360/One, Wii U, PS Vita, 3DS+++

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Dec 2007

Jag spawnade i Fixed Base på banan Grand Bazaar. Sprang ut och såg en teammate väntade vid en vägg. Brydde mig inte och tänkte bara sprinta till en flagga. Han vände sig om till mig och pepprade ner mig. Han skrev sedan "Sorry". Jag fattade ingenting.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jun 2007

det som är jobbigt är ungefär som stridsvagnen säger, fast kanske är att man vet att jag behöver bara döda en person för att låsa upp en sak till vapnet men inte fan lyckas man döda nån då inte utan man går o svär över det tillslut så klarar man ju det förr elr senare iaf som tur är, men aldrig just då när man vill fixa det

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2002

Jag hade en kanonrunda på G (med mina mått mätt) i operation firestorm. Satt i en T92 och skulle hoppa ut och laga den lite efter att ha plockat en helikopter, två tanks och en eller två fotfolk på mindre än en minut. Hoppar ur bredvid en lastbilstrailer som står uppställd och hamnar under densamma och kommer inte loss. Jag snurrar liggande runt och tänker att jag borde kunna kliva in i T92:an igen. Hinner precis runt för att se den bli träffad och explodera. Där satt jag och kom ingenstans. Tydligen var jag svår att se för ingen brydde sig om att skjuta mig men stagen på trailern fick mina egna skott att studsa. Blev till att ta livet av sig själv.

Define R5, Intel Core i7 5820k, Gigabyte GTX 980ti, 96Gb RAM, diverse SSD total 2,5TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Boden
Registrerad
Dec 2002

Man spelar säg Kharg Island, kommer in mitt i matchen och alla deras fordon och soldater är ute men inga är/blir spottade. Det mest störande som finns när man låtsas vara Stringfellow Hawke för en stund.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009

De värsta som har hänt mig var nog i Grand Bazaar, i mitten dära, massa laucher spam och rocket spam...Dog en gång, så bestämde sig lagkameraterna att farma points, så dem återuppliva mig typ i 30 sekunder, jag track aldrig på space, och fick inte några fler deaths än 1 men dem lär fått massa 100 poäng för varje click dem drog...Allt jag såg var massa granater o skit:/ så blev en Quit där sluta ju aldrig