Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Sep 2010

tycks om bf3 Sp slutet??

Hej! Precis fått accet tillbaks från avstängning så om nån ska klaga gnälla låt bli, för jag kommer inte svara.

Iallfall vad tycker ni om singleplayer slutet i bf3, jag tycker det var lite fattigt ungefär som att dom hade lite tid kvar och var tvungen och göra något fortliksom!

NI SOM INTE KÖRT KLART SP LÄS INTE UNDER DETTA!!!

Man åker ju i en bil och sen skjuter man den så den välter och sen spöar skiten ur en kille på öppna gatan och sen är det slut jag tycker iallafall det kunde ha slutat bättre. Och sen förstod jag inte heller för det var ju typ 2 bomber som fattades om ja minns rätt och i slutet öppnar han väskan och då är det bara 1 där? Är det för att "battlefield 4" ska få en uppföljande sp eller ?

Skriv vad ni tycker och tänker, men som sagt detta är min åsikt. Och ingen annans.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Sep 2009

Använd dig av denna funktionen istället;

[*Spoiler] text [*/Spoiler] utan **

Dold text

Tyckte för övrigt att slutet var ganska okej, misslyckades 2-3ggr bara för att jag inte han klicka på knapparna man skulle klicka på

P67A-UD4-B3 λ i5 2500K λ Freezer 7 Pro Rev. 2 λ Gigabyte GeForce GTX 670 OC 2GB λ Corsair 4GB XMS3+HyperX 8GB x2 λ Samsung 750GB λ Maxtor 250GB λ Intel 330 180GB λ Asus Xonar DS λ Fractal Design R2 λ LG 23" W2363D 120HZ λ Logitech G500 λ Steelseries 6Gv2 λ Qpad QH-90 Pro λ Steelseries QcK+ SK Gaming Limited Edition Mouspad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2005

En nuke detonerades väl i paris eller nåt, så jag antar att han fick tag i den sista.

På tal om dåliga slut; kör RAGE.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010

tyckte slutet var sjukt bra, allting klarnade upp när man fick köra det sista/första uppdraget igen

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av zanex:

En nuke detonerades väl i paris eller nåt, så jag antar att han fick tag i den sista.

På tal om dåliga slut; kör RAGE.

Kanske den gjorde.. hmm nu när du säger de blev ja osäker

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Dec 2007

Det var 3 nukes. 1 Tog marinen med i helikoptern. 1 Detonerades i Paris. Ni såg väl explosionen när Dima inte fick tag i den ? Och i slutet fick han tag i sista.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Aug 2006

Jag vill ha mer uppdrag med Dima och hans spetznaz kompisar! Marines uppdragen är ju inte så intressanta.

Med det slutet som var så finns det ju möjlighet för mer i alla fall