Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älmhult
Registrerad
Apr 2009

Party i browsern

Tja

Likt alla blir jag disconnectad, har problem att gå in på servrar och allt annat men en sak som jag inte sett någon skriva om är ett party problem i browsern. När någon invitar mig till ett praty kommer det inte upp någon invite eller någonting. Då stänger jag ner browsern (chrome) startar upp den och då kan jag gå med i ett party. När jag gått med finns inte partiet nere till höger utan jag måste stänga ner chrome och sedan starta upp igen och då finns den där. Om någon sen försöker invita hela partiet till en server så kommer inte någon invite upp för mig och sen kommer jag inte vidare.

Samma sak är det på co-op, alla invitar men jag ser ingenting.

Någon som har det och vet hur man fixar det eller är det bara att vänta på Dice?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2003

testat med IE?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollhättan
Registrerad
Jun 2009

Party fungerar för mig och jag använder Chrome.

Skickades från m.sweclockers.com

Intel core i7 6700k - EVGA Gtx 980ti - Corsair 2133MHz DDR4 16 Gb - EVGA Supernova G2 750w - Fractal Design Define S - Samsung 850 evo 500 Gb - Asus Z170 Pro Gaming - W10 Home - Asus PG279Q - Mionix Naos 5000 - Gigabite Osmium Aivia (MX Red) - Beyerdynamic dt990 250ohm - Modmic 4.0 - Odac+O2.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2008
Skrivet av baldrach:

Tja

Likt alla blir jag disconnectad, har problem att gå in på servrar och allt annat men en sak som jag inte sett någon skriva om är ett party problem i browsern. När någon invitar mig till ett praty kommer det inte upp någon invite eller någonting. Då stänger jag ner browsern (chrome) startar upp den och då kan jag gå med i ett party. När jag gått med finns inte partiet nere till höger utan jag måste stänga ner chrome och sedan starta upp igen och då finns den där. Om någon sen försöker invita hela partiet till en server så kommer inte någon invite upp för mig och sen kommer jag inte vidare.

Samma sak är det på co-op, alla invitar men jag ser ingenting.

Någon som har det och vet hur man fixar det eller är det bara att vänta på Dice?

har du avast som AV?

Citera! Gaming: Chassi: FD R4| CPU: 7700K | Kylare: Noctua NH-D14 | MB: MSI Z270 GAMING PRO CARBON | Grafikkort: GTX1080 | RAM: Corsair LPX 16GB 3333MHz CL16 | OS:Disk: Intel 600p 512GB | PSU: EVGA Supernova 850 G2 |
Laptop: MSi GX660 + Crucial C300 64 GB
Servrar DL380 G7 2x X5660 - 240GB RAM (VM Pfsense + annat)
Desktop i7 2600K - 8GB + HP DL360 G7 2xE5620 (ej i drift just)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älmhult
Registrerad
Apr 2009
Skrivet av bjornligan1:

testat med IE?

Japp fungerar inte...

Skrivet av qhrizz:

har du avast som AV?

Ja det har jag, funkar inte?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen
Registrerad
Aug 2005
Skrivet av baldrach:

Japp fungerar inte...

Ja det har jag, funkar inte?

inaktivera det under tiden. Måste jag göra.

Dator: i5-3570K@Stock | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair 2x8GB DDR3 1600MHZ | EVGA GeForce GTX1070 SC ACX 3.0 | EVGA SuperNOVA G2 650W | Intel 330 120GB
Fri frakt hos Inet.