BF3 får DC när polarna Loggar in (LAN)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2011

BF3 får DC när polarna Loggar in (LAN)

Halloj Sweclockare som rubriken lyder, tänkte styra ett Lan med en polare nu. Dessvärre är det så illa att när jag joina en Server går det alldeles utmärkt, Sedan när han ska in på samma server så fastnar han antingen vid Loading screen eller DCar mig.
Känns ju riktigt bad, Vi har varit inne i Routern och kikat så all uppkoppling är som den ska även testat disablat / enablat UPNP som vi läste oss till i något forum utan resultat. Så nu kommer frågan har DICE låst det så enbart en utav oss kan spela samtidigt från samma nätverk? Några tips? Tricks?

Mvh Dougie

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Okt 2011

Jag och min polare hade samma problem, vi checkade denna video och sen har det fungerat! http://www.youtube.com/watch?v=CoAcRabdxhQ

Testa det

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator