Asus SABERTOOTH P67 - Ej fungerande USB portar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Asus SABERTOOTH P67 - Ej fungerande USB portar.

Tja!

Har haft ett Asus SABERTOOTH P67 i en månad snart, och inte förräns nu har jag märkt att en av USB portarna inte fungerar.
Går det på garantin?

/Qaiajaitsu.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av Qaiajaitsu:

Tja!

Har haft ett Asus SABERTOOTH P67 i en månad snart, och inte förräns nu har jag märkt att en av USB portarna inte fungerar.
Går det på garantin?

/Qaiajaitsu.

Checka om kablarna är i? Eller snackar du om bakre usb ingångarna? Om så, Ja garantin ska täcka de:P

|CPU: I7 3770K | MB: MSI Mpower z77|RAM: Corsair 16GB VengeanceLP |GPU:GTX 780 Lightning |PSU: Corsair AX860i | Kylare: Noctua D14 |Burk: Fractal Design Define R4|SSD: Samsung SSD 840 Pro 256GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Puma25:

Checka om kablarna är i? Eller snackar du om bakre usb ingångarna? Om så, Ja garantin ska täcka de:P

Ja, de bakre
Så det går alltså att skicka tillbaka till Inet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av Qaiajaitsu:

Ja, de bakre
Så det går alltså att skicka tillbaka till Inet?

Aaa de ska de garanterat göra, om annars kan du alltid ringa dem o fråga Eller gå ner dit Men jag är 100 på att dem inte kan säga nej

|CPU: I7 3770K | MB: MSI Mpower z77|RAM: Corsair 16GB VengeanceLP |GPU:GTX 780 Lightning |PSU: Corsair AX860i | Kylare: Noctua D14 |Burk: Fractal Design Define R4|SSD: Samsung SSD 840 Pro 256GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Puma25:

Aaa de ska de garanterat göra, om annars kan du alltid ringa dem o fråga Eller gå ner dit Men jag är 100 på att dem inte kan säga nej

Slängde just iväg ett mail
Tror du jag får byta till ett annat moderkort eller skickar dom ett likadant?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2008

Är det usb 3.0 portar så är det stor risk för att man måste installera drivrutiner för att de ska fungera.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av Qaiajaitsu:

Slängde just iväg ett mail
Tror du jag får byta till ett annat moderkort eller skickar dom ett likadant?

Tror du får en likadan faktiskt, de reklamerar ju den:P Men skadar inte o fråga

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Puma25:

Tror du får en likadan faktiskt, de reklamerar ju den:P Men skadar inte o fråga

Okej

Skrivet av Sh1ft:

Är det usb 3.0 portar så är det stor risk för att man måste installera drivrutiner för att de ska fungera.

USB 3.0 Portarna funkar.
USB Porten bredvid den ej brukbara fungerar