Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Problem med datorn

Ok först av allt ledsen om det blir några stav fel...
Och visste inte var jag skulle sätta tråden men
Nu börjar vi för kanske 1-2 månaders sen så börja min data bli konstig för jag har 1 konto på datan och den är admin men nu helt plötsligt så har jag inte tillgång till nånting som egenskaper på skrivbordet ochså min kontrollpanel har försvunnit (wtf) har sökt igenom efter virus inga resultat när jag gör restore på datan så är allt som normal men i slutet står det "du har inte tillgång till detta så inga ändringar ändrades " nåt sånt där snälla hjälp mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2011

Låter som någon har tagit över din dator. Och gjort dom admin och du vanlig användare

CASE Hex Gear R80 CPU 5960X GPUs 4x Fury X CF RAM 32GB KLEVV Cras White Series 8x4GB PSU EVGA T2 1600W SSD 950 Pro 512GB Headphones DT990 250Ω + Bowers & Wilkins P7 + Sennheiser RS220 + Sennheiser Momentum Wireless 2.0 + Sennheiser PC 363D Screen 1x Asus ROG Swift PG278Q Motherboard ASUS X99-E WS/USB 3.1 Microphone Samson Meteor

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Ok men hur ska jag fixa det? Tack för ditt svar

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Karlskrona
Registrerad
Aug 2010

Ominstallation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av faceit:

Ok men hur ska jag fixa det? Tack för ditt svar

Formatera.

Chassi: Cooler Master HAF X Advanced Big Tower | PSU: Corsair HX 750w
CPU: Intel Core i7 2600k @ Stock (3,4) | GPU: XFX Radeon 6950 'Dual Fan' 2GB
Moderkoret: MSI P67A-GD65 | RAM: Corsair Vengeance 8 GB CL9 1600 Mhz

VILL DU HAR SVAR FRÅN MIG SÅ CITERA!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Ok jag hittade 5 virus på min dator när jag laddade ner nytt virusprogram (AVG)fast det vara bara trojan horses Kan dom ändra det tror du ? föresten (får vara lite noob) men hur formaterar jag ska jag använda Den inbyggda formaterings saken eller ska jag ladda ner nån ? , om jag ska ladda ner någon kan du tipsa mig om någon ??