Bra ställen att köpa vätska till vattenkylningssystem?

Permalänk

Bra ställen att köpa vätska till vattenkylningssystem?

Hallå,

Har preci beställt en vattenkylningssats som heter LarKooler KU3-241 som Komplett precis tagit in.
Vätskan som följer med i kittet är blå men jag är ute efter en grön eller orange för att matcha temat i min dator.

Vilka butiker säljer sådant?

Mvh/

Viktor

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk

Läste igenom FAQ - vattenkylnings tråden och hittade länkar där. skall försöka tänka innan jag frågar nästa gång...

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Medlem

Coolingstuff.se har en del;)

Permalänk
Skrivet av jachxz:

Coolingstuff.se har en del;)

Det var just därifrån det blev en order lagd, tack!

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt