[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk
Medlem

Någon som har en Dota2 Nycket övers och är givmild så skulle lilla arbetslösa jag bli rätt glad. Så.... för göra det officiellt
"plzz ge mig en nyckel jag är så sugen att spela med mina vänner"

wolfbane@chainreaction.se

Lirat LOL rätt bra har nog 5-6 accounts, 2på varje "server". EU-West, EU-NoEu, USA. Så om någon har en nycket och kan tänka sig lira med en erfaren snubbe så tveka inte skicka en invite, Brukar oftast lira support eller tank och inte Carrie som alla andra. ;O)

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk

Hej!

Nu är det så att jag redan har en beta key som jag kan spela på, men mina 2 vänner har det inte. Så om någon vänlig själ skulle kunna skilja sig med 2 av sina invites så att mina vänner också kan förenas med mig på det digitala slagfält som är Dota 2 så återställs min tro i mänskligheten då den just nu är ganska låg efter ett par dagar av DayZ spelande. I utbyte har jag inte så mycket mer än några Smite invites och min fullkomliga tacksamhet.

Permalänk

Kan väl vara värt ett försök nu när jag fått upp ögonen för genren, någon som har en nyckel?

Permalänk
Medlem

Tjena

Har spelat betan själv nu i 7 månader men jag har en polare som suttit och väntat lika länge på att få en egen nyckel så vi kan lira ihop. Har nån en nyckel över får ni gärna dra ett PM

Tack!

Permalänk
Medlem

Skulle hemskt gärna ta emot en nyckel utav någon vänlig en därute!

Tackar!

Permalänk
Medlem

för de som missat det så får man inte några extra nycklar längre utan de kostar cirka 30 euro i dota2 store.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk

Skulle vara trevligt att få en beta key men har låga hopp

Permalänk
Medlem

skulle gärna ha en nyckel lirade mycket dota är sugen på att se hur dota 2 är

Visa signatur

Chassi:Corsair Carbide 400R MB: MK ASRock Z68 (Gen3) CPU: Intel Core i5 2500k @3,3GHz RAM: Corsair 8Gb (2x4GB) 1333Mhz GPU: Gigabyte Geforce GTX 580 1536MB (795MHz)
Nätagg: XFX 750w 80+ Silver

Permalänk
Medlem

Dota 2 beta key

Hejsan!

Någon här inne som skulle vilja skänka bort en beta invite åt mig?

Skulle vara oerhört tacksam! Har även CS:GO invites som jag kan bjuda på isåfall

/Crom

Permalänk
Medlem

Skadar aldrig att söka i forumet innan du gör en tråd, dessutom blir administratörerna här mycket mer gladare.

Klicka på mig för att komma till tråden

Permalänk
Medlem

Hoppsan!

Ber om ursäkt för det.

Kan också tillägga att jag tydligen fått en invite utan att veta om det på steam Sökte efter Dota2 och så stod det att jag redan äger det
Så så kan det gå

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanfogade*

Permalänk
Medlem

Stod på steam att jag hade det redan, tankade hem och loggade in men där säger det att jag bara har spectator mode :/

Som om nån sitter på en nyckel över så vore jag tacksam om ni kunde skicka på pm

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

behöver gärna också En nyckel 8[

Ev0z@live.com <<<

Permalänk

Vill gärna ha en Dota 2 nyckel, skulle vara extremt glad ifall jag fick tag på en

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en beta invite. Har ansökt om en på steam men det kan ju dröja veckor/månader(?).

Tack!

Permalänk
Medlem

edit* ej aktuellt.

Permalänk
Medlem

Kan ge 100kr (PayPal) för en dota 2 key !

Permalänk
Medlem

Söker dota 2 key, har tyvärr bara smite beta key att erbjuda

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TheWolfbane:

Någon som har en Dota2 Nycket övers och är givmild så skulle lilla arbetslösa jag bli rätt glad. Så.... för göra det officiellt
"plzz ge mig en nyckel jag är så sugen att spela med mina vänner"

wolfbane@chainreaction.se

Lirat LOL rätt bra har nog 5-6 accounts, 2på varje "server". EU-West, EU-NoEu, USA. Så om någon har en nycket och kan tänka sig lira med en erfaren snubbe så tveka inte skicka en invite, Brukar oftast lira support eller tank och inte Carrie som alla andra. ;O)

Tja, jag ger dig en invite. PM:a ditt steam till mig.

Permalänk

God afton!

Skulle verkligen uppskatta om någon vänlig själ skulle kunna ge mig en beta nyckel så jag kan spela med mina vänner då jag känner mig nästintill utfryst. Skulle uppskattas enormt!

Visa signatur

WOLOLO

Permalänk

Jag skulle inte tacka nej till en nyckel.

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

byter half-life 2 mot en dota2 nyckel

pm:a mig

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

Helt sjukt.. Blev helt paff när jag såg "You allready own Dota 2" i steam.
Laddade ner det så fort jag bara kunde och fasiken vad sugen man var på att ÄNTLIGEN få testa skiten.
Startar spelet och försöker joina ett spel men det går varken joina andra eller trycka på "Play".

Till slut ser jag den fina texten "You only have a Spectator-only copy of Dota 2"... Fyfan vilket jävla besvikelse man fick där.
Så, någon snäll individ här på SweC som kan/vill förgylla min fritid?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Om det är någon snäll själ som har en Dota2 nyckel till övers så skulle jag bli evigt tacksam om jag kunde få den. <3

Permalänk
Medlem

Dax för mig att Tigga jag med! skulle sitta fint! känns som jag är den ända som inte har!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk

Skulle vilja ha en key omgående PM:a mig

Visa signatur

Intel Core i5 3750k | AsRock Z77 Performance | Kingston HyperX 1600MhZ 2x4gb | Asus 580 DirectCUII 1535mb |
Corsair Carbide 500R | Corsair HX750 | Western Digital Green 2TB | Schyte Kaze Master Pro |

Permalänk
Medlem

Hmm ja sku va sugen på en betakey, ja har ju endå väntat i 3 månader på en key från dota- forumet!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Dota 2 beta key

Kan någon snälla ge mig en dota 2 beta key!!!! Har letat hur länge som helst nu! o.O SNÄLLA

Permalänk
Medlem

Tigger gärna en key med ! Behöver bli av med mitt LoL beroende

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10