Någon som vet vilket moderkort detta är?

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilket moderkort detta är?

Jag undrar bara om någon vet vilket moderkort som sitter i denna burk? Det är inte en bild på själva moderkortet utan ett chassi som detta kort sitter. Bläddra i bilderna för att se det.
Mvh BobbanG

http://www.inet.se/produkt/6911316/corsair-carbide-400r-svart

Visa signatur

| NZXT H9 Flow | MSI MAG Z790 Tomahawk WIFI | i7 13700K | 32GB Kingston Fury Beast 6000 DDR5 | NZXT Kraken Z73 360mm | MSI Suprim X RTX 4080 | Seasonic Vertex GX 1200W | Mionix Naos 5000 | Corsair K70 | Epos GSP 370 | LG 34GN850 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoBBanG:

Jag undrar bara om någon vet vilket moderkort som sitter i denna burk? Det är inte en bild på själva moderkortet utan ett chassi som detta kort sitter. Bläddra i bilderna för att se det.
Mvh BobbanG

http://www.inet.se/produkt/6911316/corsair-carbide-400r-svart

Ser ut som något EVGA mobo

Permalänk
Medlem

OC GENIE II är MSI's "varumärke". Så tippar på att det är MSIs kort

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

EDIT: sorry, jag som blandade ihop alla mina bilder jag hade uppe i jakt på rätt moderkort. jo, detta verkar onekligen vara det rätta!

Verkar dock som om produktbilden för chassit har blivit photoshoppad för att minska mycket av "färgerna" på moderkortet.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

EDIT: sorry, jag som blandade ihop alla mina bilder jag hade uppe i jakt på rätt moderkort. jo, detta verkar onekligen vara det rätta!

Verkar dock som om produktbilden för chassit har blivit photoshoppad för att minska mycket av "färgerna" på moderkortet.

det är klart dom har gjort, den måste ju vara så "säljvänlig" som möjligt!

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

EDIT: sorry, jag som blandade ihop alla mina bilder jag hade uppe i jakt på rätt moderkort. jo, detta verkar onekligen vara det rätta!

Verkar dock som om produktbilden för chassit har blivit photoshoppad för att minska mycket av "färgerna" på moderkortet.

Jo det såg lite konstigt ut. Tack för all hjälp. Det som jag gillade var mellanrummet mellan grafikkorten.

Mvh BoBBanG

Visa signatur

| NZXT H9 Flow | MSI MAG Z790 Tomahawk WIFI | i7 13700K | 32GB Kingston Fury Beast 6000 DDR5 | NZXT Kraken Z73 360mm | MSI Suprim X RTX 4080 | Seasonic Vertex GX 1200W | Mionix Naos 5000 | Corsair K70 | Epos GSP 370 | LG 34GN850 |

Permalänk
Skrivet av BoBBanG:

Jo det såg lite konstigt ut. Tack för all hjälp. Det som jag gillade var mellanrummet mellan grafikkorten.

Mvh BoBBanG

Ser ju ut att vara 2 slots mellan, det är väl inte vidare ovanligt?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Ser ju ut att vara 2 slots mellan, det är väl inte vidare ovanligt?

Nej det kanske inte är så ovanligt men det såg så "fint" ut
Sitter o funderar på om man ska uppgradera moderkortet till något som tar dubbla GTX 480 med Arctic cooling kylare.
Förslag någon?

Visa signatur

| NZXT H9 Flow | MSI MAG Z790 Tomahawk WIFI | i7 13700K | 32GB Kingston Fury Beast 6000 DDR5 | NZXT Kraken Z73 360mm | MSI Suprim X RTX 4080 | Seasonic Vertex GX 1200W | Mionix Naos 5000 | Corsair K70 | Epos GSP 370 | LG 34GN850 |