Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2010

överclocka i5 2000k

Halaja jag undrar om någon kan länka en program man kan överclocka sin i5a med har kollat runt men inte hittat något bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2011

Det får du vackert göra i BIOS...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av bengt-re:

Det får du vackert göra i BIOS...

det e sån fjantig överclocking det sak va riktigt det e bara 4 ghz elr något i bios

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av boogo:

det e sån fjantig överclocking det sak va riktigt det e bara 4 ghz elr något i bios

vad snackar du om?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av boogo:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.0.1
Registrerad
Feb 2003
Skrivet av lorgix:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Missat en lektion eller två? *jk*

.:. 101218 - Mitt allt .:.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristinehamn
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av lorgix:

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älmhult
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av boogo:

Erhm, du vet väll hur man ens överklockar? Eller är detta något du hört sedan tror du att du klarar det på en sekund, eller är det bara ett random troll?

Citera för svar!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.0.1
Registrerad
Feb 2003
Skrivet av boogo:

Halaja jag undrar om någon kan länka en program man kan överclocka sin i5a med har kollat runt men inte hittat något bra

Vad har du för moderkort?

.:. 101218 - Mitt allt .:.