Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Irriterande problem

Jag har ett mycket irriterande problem, ska först säga att jag har windows 7 om det nu har med det att göra. Om jag tittar på film kan det ibland under olika långa tidsperioder hända att helskärmsfönstret förminskas automatiskt, likadant när jag spelar, då kastas jag bara ut till windows men spelet avslutas inte. Jag har inte köpt denna dator ny men windows 7 enterprise versionen är inte genuin. Och allt som oftast när jag kastas ut till skrivbordet kommer detta meddelande men inte alltid. Jag har sökt och sökt på nätet men inte hittat någon vettig information om detta.

Mycket tacksam för svar!

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Irriterande rubrik Felorsaken har du redan svarat på själv, ta du och köp en win licens så slipper du se det meddelandet, för det ingår i skyddet av win att det visar upp att det är falskt med 2 timmars mellanrum.
Dessutom är det här fel forum att diskutera kopierade win installationer på eftersom det bryter mot forumreglerna.

Phenom 2 960T (körs x6) med passivt Ninja på Asus Crosshair 4 Asus 4850 och en väldig massa masslagring.Passiv kyld Northq nätdel 450W Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, väldigt tyst, oftast passivt. Datorljud 2kanal: ljudkort/dsp Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop och mätmikrofon.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Geeks Gaming
Registrerad
Jun 2005

*tråd låst*

Beklagar att din första tråd och post blir låst men vi diskuterar inte piratkopiering eller relaterade problem/lösningar på Sweclockers. Se §7.

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Gaming TeamSpeak - Mötesplatsen för gamers | Medlem i Skyttegrav.se