Permalänk

Antec 920 CPU Temperatur?

Tjenare ingen! Byggde klar min nya dator idag men jag undrar hur man ser hur varm CPU:n är? I Antec programmet som man får med 920 kylaren så står det LIQUID TEMPERATURE och sedan 30 grader, men är det CPU:n temperaturen eller är det själva kylaren som är så varm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Urban 1337:

Tjenare ingen! Byggde klar min nya dator idag men jag undrar hur man ser hur varm CPU:n är? I Antec programmet som man får med 920 kylaren så står det LIQUID TEMPERATURE och sedan 30 grader, men är det CPU:n temperaturen eller är det själva kylaren som är så varm?

LIQUID TEMPERATURE-vätsketemperature= hur varm vätskan är:P dra hem HWmonitor eller liknande. där kan du se CPU temp, Core temp, mm

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Kan rekommendera detta program för att se tempen på CPU´n: http://www.alcpu.com/CoreTemp/! Funkar riktigt bra!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system