Var kan man köpa vattenkylning svensk butik/webshop?

Permalänk
Avstängd

Var kan man köpa vattenkylning svensk butik/webshop?

Var kan man köpa vattenkylning svensk butik/webshop?

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

custom kylning då alltså ?
alltså inte färdiga paket typ corsairs H100

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

Här har du ett bra kit att börja med
http://indomo.se/15005-EK-KIT-H3O-Supreme-HF-240-Cu

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pumba-kung:

custom kylning då alltså ?
alltså inte färdiga paket typ corsairs H100

custom kylning inte färdiga som corsair!

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Coolingstuff , Indomo och Aquatuning finns delvis på svenska men skickar från Tyskland. Frakten var inte så farligt hög på Aquatuning, och UPS lämnar vid dörren:)

Permalänk

Rekommenderar starkt coolingstuff. Artur är riktar trevligt och bra att ha och göra med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Finns ingen svensk alls? Segt att vänta på grejor från tyskland

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Skrivet av Zugar:

Finns ingen svensk alls? Segt att vänta på grejor från tyskland

coolingstuff.se är svensk och riktigt bra/kunnig/snabb

själv beställt allt mitt där ifrån utan problem.

Visa signatur

Moddat 700D | MSI Mpower |I5 3570k ~4,62Ghz | Corsair Dominator 1600MHz 16GB | XFX 6970 2GB CF | AX 850w | Phobia watercooling

Permalänk
Inaktiv

.... Coolingstuff.se indomo.se är svenska. Aquatuning befinner sig i tyskland men finns på svenskt språk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zugar:

Finns ingen svensk alls? Segt att vänta på grejor från tyskland

Vill minnas att det för mig som bor i södra sverige tog två dygn att få grejerna. Tror det är fraktfritt över 200 euro. Bättre utbud.
Men jag har förstått att arthur på coolingstuff är trevlig och erbjuder alla hjälp med att sätta ihop ett passande paket. Så vill man själv inte forska på vilka prylar man ska köra på så tror jag det är ett bra alternativ. Annars skulle jag välja aquatuning eftersom man kan bli lite begränsad hos arthur.