Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Första IPS Skärmen!

Hej ska köpa min första IPS Skärm någonsin.Alltid suttit med en TN och vill gärna se skillnaden:D Min fråga är ska man köpa en nu eller vänta till mitten av året om det kommer fler IPS skärmar runt,2012? annars vilken i dags läget? har kollat på Hazro HZ27WC men vill inte beställa en sådan utomlands. tro ni den kommer till Sverige? Tacksam för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Sep 2004
Skrivet av Ziptry:

Hej ska köpa min första IPS Skärm någonsin.Alltid suttit med en TN och vill gärna se skillnaden:D Min fråga är ska man köpa en nu eller vänta till mitten av året om det kommer fler IPS skärmar runt,2012? annars vilken i dags läget? har kollat på Hazro HZ27WC men vill inte beställa en sådan utomlands. tro ni den kommer till Sverige? Tacksam för svar!

Är ju tydligen på gång mer prisvärda 27 tummare enligt tidigare nyheter:
http://www.sweclockers.com/nyhet/14796-skarmtillverkare-pa-va...

Hazro tror inte jag kommer börja säljas i första taget i sverige tyvärr, men den som lever får se...
Deras tidiga skärmar hade ganska mycket strul, och många fick stöka med att returnera för att fixa firmware och andra felaktigheter. Inget som lockar när det gäller ett företag utomlands IMHO. Möjligt att de skärpt till sig dock?

maybe i'm a one trick pony
but i ride it ride it ride it ride it
ride it honey