Epson EB-450Wi Hur bra fungerar denna egentligen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2011

Epson EB-450Wi Hur bra fungerar denna egentligen?

Hej, jag sitter här i skolan och vi ska försöka få den att köpa in lite mer teknik och bli modern. Då har vi hittat Epson EB-450Wi och förstått att den är väldigt bra.

Men jag undrar, är det någon här som har erfarenhet av den i en skolmiljö, fungerar den bra ? Inget krångel så att man inte kan göra det man vill för att den inte funkar som den ska osv osv.

Vi vill att den ska vara lättanvänd, eller i alla fall lätt att förstå så att en gammal lärare fattar hur den fungerar, ni vet hur gamlingarna kan vara ;).

Sen är det lätt att spara ner saker från den, typ dokument och sådant så att man kan dela ut det på vår hemsida sedan, (Det är mer delen där man ska spara ner som är viktigt det med hemsidan har vi redan).

Har googlat på det, men trailers om sådan här teknik kan ofta vara ganska ''Fejk'' och det fungerar inte så bra i verkligheten som det gör i filmen.

Uppskattar alla svar jag kan få, kan använda konstruktiv feedback för att få detta projekt igenom. !

GTX 570SC SLI | ASUS P8Z77 - v | Intel Core I7 3770K | 8GB corsair dominator | 650watt Corsair | Corsair Obsidian 800D | QPad 5K | Qpad MK - 80 pro | Ljud: QH-1339 med ett Creative Soundblaster Z |
| MacBook Pro Retina 13 |
iPhone 6s plus | The New iPad |

| Ljud: QH-1339 med ett Creative Soundblaster Z |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2011

Kanske inte finns så många som använder denna lösningen?

GTX 570SC SLI | ASUS P8Z77 - v | Intel Core I7 3770K | 8GB corsair dominator | 650watt Corsair | Corsair Obsidian 800D | QPad 5K | Qpad MK - 80 pro | Ljud: QH-1339 med ett Creative Soundblaster Z |
| MacBook Pro Retina 13 |
iPhone 6s plus | The New iPad |

| Ljud: QH-1339 med ett Creative Soundblaster Z |