Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011

Köpråd sökes

Tjena!

Är på sök efter lite nytt på skärmfronten!

Sitter just nu på en 27" från samsung för 2500kr som verkligen inte är ett under till skärm.

Aja, jag letar efter antingen en stor grym skärm, tre st 24" eller kom med förslag! Det totala priset ska väl ligga under 5000 kronor.

Tack på förhand!:)

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Du köpte en billig skärm och blev missnöjd, så du vill då köpa fler billiga skärmar och bli missnöjd igen?

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Jun 2005

http://cdon.se/hemelektronik/asus_pa246q_24%2c1%22_ips_monitor_fhd%252fdvi-d%252fhdmi%252fdp%252f50k%3a1%252f6ms-14187347

annars så tycker jag att du ska spara ihop pengar och köpa en "riktig" skärm vid ett senare tillfälle

EDIT: märkte att du ville ha 3 skärmar för ett totalpris för 5000 finns inga skärmar som uppnår den kvalité du tycker är bra samt kosta så lite. spara ihop en budget på 10 000 kr och återkom, om du inte ändrar din åsikt så kan jag inte hjälpa dig

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Allexz:

Du köpte en billig skärm och blev missnöjd, så du vill då köpa fler billiga skärmar och bli missnöjd igen?

Haha nej men jag tycker man kan få en riktigt bra skärm för under 5k, det är inte riktigt det att jag är missnöjd bara köpsugen.

Skrivet av To33e:

http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/electronics/el...

http://cdon.se/hemelektronik/asus_pa246q_24%2c1%22_ips_monitor_fhd%252fdvi-d%252fhdmi%252fdp%252f50k%3a1%252f6ms-14187347

annars så tycker jag att du ska spara ihop pengar och köpa en "riktig" skärm vid ett senare tillfälle

EDIT: märkte att du ville ha 3 skärmar för ett totalpris för 5000 finns inga skärmar som uppnår den kvalité du tycker är bra samt kosta så lite. spara ihop en budget på 10 000 kr och återkom, om du inte ändrar din åsikt så kan jag inte hjälpa dig

Tja, när jag säger att jag vill ha tre st 24" så menar jag typ tre stycken billiga BenQ skärmar bara för att man är lite sugen på att prova.

Jag pratar mer om skärmar som inte behöver vara ips utan snarare en 27" som ser bra ut på bild och har 120hz stöd.

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009

Köp Samsung S27a950 el s27a750

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av kol:

Köp Samsung S27a950 el s27a750

Provade faktiskt en 950D men den föll på att man inte kan köra med nvidias 3d vision(verkar det som).