Permalänk
Medlem
Skrivet av Sposckis:

HDMI på 2450HM och att det är högtalare(Ganska sköna för filmer / Serier när man ska sova) Men sen så är det kanske inte någon så stor skillnad på dem.

Den är Glansig Tror du kommer bli sjukt nöjd om du köper skärmen

Gott, beställde två igår 1395 kr på Inwarehouse. Tyvärr är frakten 350 kr, men sparade 1100 då jag tänkte köpa allt från komplett. Frakten kanske sprang iväg när jag beställde med en Armlänk.

Skrivet av DanneSvs:

Hej!

Jag sitter för närvarande med 1st 22" och 1st 24", jag ska nu använda min 22" på annat ställe så jag planerar inköp av en till 24".

Önskade speccs, liknande denna bara att jag inte vill ha en 27", samt ett pris på under 2000 (Jag har helt enkelt inte plats för större dual-screen på mitt skrivbord xD)

Citera för frågor och posta förslag!

Herrå ^.^

Om du inte har allt för bråttom kan du avvakta till den 1a februari, då ska jag plugga ihop allt och köra BF3 på ett utav de samt en 1080 pfilm. Kan fota lite med systemkamera så får du se bilden.

Visa signatur

Wow. PIII och Voodoo. Back to old days

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima_P:

Om du inte har allt för bråttom kan du avvakta till den 1a februari, då ska jag plugga ihop allt och köra BF3 på ett utav de samt en 1080 pfilm. Kan fota lite med systemkamera så får du se bilden.

Om jag inte får igång datorn som 22" skärmen är till i helgen så kmr jag inte handla fören mars så skulle uppskattas

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka
Main Rig: Fractal Design Define 7 | ASUS ROG Crosshair x670E Hero | Ryzen 9 7900X | ROG Strix LC 360 | ASRock Radeon RX6900XT | Corsair 32GB 5600MHz LP | Samsung 970 EVO Plus 500GB & 870 QVO 2T
Laptop: ASUS K56CB

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneSvs:

Om jag inte får igång datorn som 22" skärmen är till i helgen så kmr jag inte handla fören mars så skulle uppskattas

Ibland har man bara tur
Jag köpte skärmarna igår för 1395 kr styck. Idag är priset 1995 Sparade en fiiiin fin summa

Visa signatur

Wow. PIII och Voodoo. Back to old days

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima_P:

Ibland har man bara tur
Jag köpte skärmarna igår för 1395 kr styck. Idag är priset 1995 Sparade en fiiiin fin summa

jag vet

Alltid lika trevligt att hitta reor som ger enorm prestanda/peng

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka
Main Rig: Fractal Design Define 7 | ASUS ROG Crosshair x670E Hero | Ryzen 9 7900X | ROG Strix LC 360 | ASRock Radeon RX6900XT | Corsair 32GB 5600MHz LP | Samsung 970 EVO Plus 500GB & 870 QVO 2T
Laptop: ASUS K56CB