Permalänk

Panasonic TH-50PZ80U

Detta är en äldre modell. Den funkar sjukt bra som TV/Datorskärm och jag är brutalt nöjd med den, MEN!

Det jag undrar är hur mycket kan den vara värd i dagsläget om jag skulle få för mig att sälja den på tex: Blocket, polare eller liknande?

Info Om TVn

Kanske är värt att sälja och köpa 3D tv?

Vad tror ni?

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem

Det går att få tag på 600Hz (subfield) Panasonic plasmor 50" för 6500kr i dag. Om inte din tv har en extremt utstickande finess så bör den kunna dra in kanske 4000-5000kr beroende på skick och om köparen är medveten om bristen på garanti osv. Har den minsta inbränning så kommer priset bli lägre.

Detta utan att ta hänsyn till TVn's ursprungspris utan bara att se hur den skulle stå sig rent specifikationsmässigt i dag.

Det är synd att så fina maskiner blir så billiga på andrahandsmarknaden. Panelerna kan vara bättre är nya lågprismodeller men eftersom sådant är svårt att visa i specifikation och att nytt alltid klingar bättre än begagnat så kommer sådana exemplar alltid stå lite i skymundan.

/s

Visa signatur

2500k H2O, HD6950@6970

Permalänk

Okej

Det är ju en modell med finessen VIERA så bara där bör den ju sticka ut lite fån övriga TV apparater

Tycker NI att jag ska Sälja den?

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽