Återställa Asus laptop till fabriksinställningarna

Permalänk
Medlem

Återställa Asus laptop till fabriksinställningarna

Jag har haft problem med min Asus k53s så jag bestämde mig för att återställa den till fabriksinställningarna, tryckte f9 vid uppstart och följde instruktionerna, det fanns 3 val, återställa windows endast till första partitionen, återställ windows till hela hårddisken eller återställa windows till hela hårddisken med två partitioner.

Jag fattade ingenting så jag chansade och tryckte på "återställ windows till hela hårddisken". Sedan när allt var klart så startade datorn fast på engelska och det stod "factory installation in progress, do not operate". Så jag lät datorn vara men det enda som händer är att den hittills bara startar om och upprepar sig om och om igen. Säkert 20 gånger!

Det enda jag vill är att datorn ska bli som den var när jag köpte den!
Någon som kan hjälpa mig?

Tack på förhand!

Permalänk
Permalänk
Medlem

När jag återställde min asus g74 så startade den om flera gånger också.
Installerade windows rent efter det ^^.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Börja om igen då?

Hur ska jag göra och vilket av alternativen ska jag välja?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av linnlinn:

Hur ska jag göra och vilket av alternativen ska jag välja?

Starta om datorn, välja samma knapp återigen och sedan nåt av valen du hade, gärna den där du delar disken i två.

Permalänk
Medlem

Detta händer mig just nu, och det verkar inte finnas ett slut på att den startas om och håller på hela tiden. Jag vågar inte trycka någonstans. Borde jag göra det eller jag ska bara fortsätta vänta?

Visa signatur

Dator: ASUS G73SW.