Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

Kan inte starta HoN!!

Är en kille på 17 år som spelar en del Heroes of Newerth, splelar på en laptop, HP förövrigt. Men när jag skulle starta det innan idag så kom det direkt upp en crash report alttså kan inte ens komma till där man loggar in!!!
har prövat att instalera och avinstallera ett antal gånger men det händer samma sak ingen tyvärr...
vet inte riktigt vad jag ska göra, börjar få lite panik!
Så skulle uppskata om det finns någon snäll skäl som skulle kunna hjälpa mig med detta, tack i förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av sirpikeys:

Är en kille på 17 år som spelar en del Heroes of Newerth, splelar på en laptop, HP förövrigt. Men när jag skulle starta det innan idag så kom det direkt upp en crash report alttså kan inte ens komma till där man loggar in!!!
har prövat att instalera och avinstallera ett antal gånger men det händer samma sak ingen tyvärr...
vet inte riktigt vad jag ska göra, börjar få lite panik!
Så skulle uppskata om det finns någon snäll skäl som skulle kunna hjälpa mig med detta, tack i förhand!

Jag har haft liknande problem och enda som löste problemet var en ominstallation av windows.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

aj då, det låter inte alls för kul...
finns det inget annat man kan göra?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Sep 2010

Kolla på deras forum, tror att de har en supportdel!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Dec 2009

Kanske har något med drivrutiner att göra?
Annars kolla deras officiella forum

Mobiltelefon: iPhone 6S Plus 32GB
Bildskärm: Dell Ultrasharp 30" 2560x1600
Datorsystem: Intel Core i7 4790K @ 4.0GHz - AMD Radeon R9 290x 4GB OC - Asus Maximus VI Gene - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimtar - Corsair VOID Wireless

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

ska jag göra då!
men jag som inte är så kunnig med datorer, hur ominstallerar jag drivrutiner?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2009

När du avinstallera HoN så kan de finnas filer kvar, saves osv. försök lokalisera dem och radera dem med!

In Win 805c || MSI Z97 Gaming 5 || Intel i5 4690k @ 4.5ghz || H75 || Gigabyte 980Ti G1 || 16GB 2400mhz Hyper X Savage CL10 || Crucial M100 240GB || OCZ Vector 480GB || Fractal Design Integra M 650W

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

tyvärr funka inte detta heller

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2009

Prova att högerklicka på HoN.exe filen och sedan "kör som administratör", har för mig att jag hade liknande problem förut som löste sig genom det.

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

ska pröva detta

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

förövrigt varför händer detta?
har det med dattan att göra eller något annat?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG o STHLM
Registrerad
Sep 2004

HAr samma problem. Blev någon sorts krasch vid uppstart och nu blir bara skärmen svart med den laddande runda ringen när jag startar det. Slutade spela då och sket i att leta fel.

Var nog vid en update förresten.

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b