Permalänk
Medlem

Hela skärmen syns "inte"

Tja nu e det så att jag bara ser halva sidan där uppe och detta stör mig som in i helvete det har inte alltid varit så här utan att det startade när jag blev tvungen och starta om datan slänger upp en bild så ni fattar

EDIT: detta händer bara när jag har ett programm i full screen

jag har 1680 x 1050 i resolution
och om jag försöker sänka den så bli ikonerna GIGANTISKA

http://i42.tinypic.com/244xqmg.png

EDIT 2: jag var tvungen och dra ett vitt sträck där uppe så ni fattade när jag printscreenar så syns heal skärmen :s ffs

Permalänk

har du provat andra drivrutiner?

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk

Det bör gå att ställa in manuellt på skärmen utan större problem.
Vilket oxå antagligen är ditt problem, tror inte det har med drivrutiner att göra.

Permalänk
Medlem

Herre j-vlar vad du laddar upp mycket olagligt material om du är HolyRoses på piratebay

OT dock så verkar det vara någon form av under/overscan problem, har du provat att ändra dem inställningarna? Har du en auto adjust knapp på skärmen? Jag skulle börja med att dra om programvaran och drivrutinerna till grafikkortet och blåsa rent med drive sweeper

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

om du har ett amd kort kan du kolla om det går att fixa i ccc

Permalänk
Medlem

DATA= INFORMATION
DATOR= HÅRDVARA

Starta om datan är samma sak som att radera ett worddokument och börja om från början

Starta om datorn(datamaskinen) är samma sak som att göra en reboot

Kanske låter som en gnällkärring men detta är sweclockers inte Aftonbladet

Mvh markus